Demonstration for konkret lovændring lørdag d. 1 september.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Faith

Har hermed skrevet under

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Faith

MortilElias2010 skriver:

Du er en skat!  Tak! Er dødtræt, er så klar til demoen imorgen! Håber på en lang god nats søvn så er det på barrikaderne!

Anmeld

31. august 2012

MortilElias2010

Faith skriver:

Det giver mig kvalme at bo i et land hvor sex med dyr er tilladt!!!!

Hvis ikke jeg boede så langt væk og havde en nyfødt, var jeg helt klart mødt op!

Det er fandme skammeligt ud over alle grænser! Og så have politikere der gang på gang ikke stemmer for en konkret lovgivning men syntes den er fin som den er! I skulle se nogle billeder og film og danne j'er et indtryk over om de ikke lider både fysisk og psykisk last?! Grr! 

Anmeld

31. august 2012

MortilElias2010

Faith skriver:

Har hermed skrevet under

Anmeld

31. august 2012

Faith

MortilElias2010 skriver:

Det er fandme skammeligt ud over alle grænser! Og så have politikere der gang på gang ikke stemmer for en konkret lovgivning men syntes den er fin som den er! I skulle se nogle billeder og film og danne j'er et indtryk over om de ikke lider både fysisk og psykisk last?! Grr! 

De skulle skamme sig!

Mit hjerte græder for de forsvarsløse dyr der må lide for at en flok syge og perverterede mennesker kan få stillet deres lyster. Føj føj føj!

Hatten af for dig at du tager derover og viser at det ikke er ok!

Anmeld

31. august 2012

M&N

MortilElias2010 skriver:

Det er tilladt at have sex med dyr i Danmark!

Acceptere du det?

Jeg gør IKKE !

Derfor deltager jeg i demonstrationen for konkret lovændring af dyreværnsloven, så den IKKE kan gradbøjes på lørdag d. 1 september kl. 13. fra polititorvet 14 i KBH.

Jeg satser på at se mange!

Kommer I?

Jeg har grafisk materiale, for stærkt til at det nok ville gå igennem censuren herinde.

Men find mig på facebook under:

Anne Bjørnemor Louise!

God demonstration

Kan desværre ikke selv være med.. !

Anmeld

31. august 2012

Dustmuz

nu vil jeg komme med lige "negativt"

Desværre tror jeg IKKE at underskrift indsamling og demonstration vil hjælpe en dyt..

for at få ændret en lov, skal mindst 70% af, den myndige del, befolkningen, skrive under (i sådanne tilfælde SKAL loven omskrives, dvs der skal foreligge et KONKREK lovforslag fra folket)

Men ja, dyresex burde forbydes..
men som loven er nu, er det jo kun tilladt i det omfang at dyret ikke lyder overlast..

man kan på en måde (og myrd mig ikke for sammenligningen her)
sammenligne det med sex med en kvinde..
Hvis hun "frivilligt" går med til det, så er det iorden, og er det voldtægt er det ikke..

et dyr vil sikkert nok kunne "sige fra" på en eller anden måde, da det højst sandsynligt vil blive ekstremt urolig hvis det ikke har "lyst"
jeg aner det dog ikke, og har ingen intentioner om at finde ud af det..

Anmeld

31. august 2012

Finemoar<3

MortilElias2010 skriver:

Så lidt. Ellers for dem der ikke kan deltage skriv under på: www.Skrivunder.dk/nej_til_dyresex_i_danmark  Vi har brug for al den opbaknikniv kan, del med jeres venner så vi kan få dyremishandlingen stoppet. Tænk sig turister affarter til vores land for at dyrke sex med dyr på vores dyrebordeller?! 

Omg!!!

Findes der dyrebodeller??:/

Hvad klok er det imorgen??

Anmeld

31. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
MortilElias2010 skriver:

Du er en skat!  Tak! Er dødtræt, er så klar til demoen imorgen! Håber på en lang god nats søvn så er det på barrikaderne!

Go' demo til jer !
Sidder og demonstrerer med herhjemme fra og har selvfølgelig skrevet under !!
Kan ikk rigtigt tage afsted med bettepigen

Anmeld

31. august 2012

Frk-Lotusblomst

Øv ville jeg gerne med til! Turen er nok lige lidt for lang, taget i betragtning at jeg skal på job til eftermiddag! :/
God demonstration!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.