Holde fødselsdag på en hverdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

MorDk

jydeinden skriver:

hvis jeg ville holde fødselsdagen på en hver dag, ville jeg vælge at inviterer til aften, for personligt ville jeg ikke tage til en fødselsdag hvor jeg ikke havde mulighed for at nå hjem og skifte tøj og lade bare lidt op, for som du selv siger, mange har først halv sent fri

Enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

MorDk

Jeg ville holde det i weekenden.... men det er jo smag og behag...

Anmeld

30. august 2012

Nadia&Daniel

Vi holder altid den første søndag efter fødselsdagen

Anmeld

30. august 2012

De3Guldklumper

Those green eyes skriver:

Vi skal holde vores drengs fødselsdag en tirsdag, men hvad klok skal vi skrive på? folk har jo ofte først fri ved en 2-3 måske 4 tiden. 

Skal vi skrive fra klokken 3? det skal siges at vi invitere rigtig mange. Og det er jo ikke til aftensmad 

Hvad ville i have gjort? 

altså hvis i ved at dem i invitere har fri så tidligt at de kan komme om eftermiddagen så kan jeg ikke se noget i at skrive fra kl 15.. men hvad vil i så med dem som først har fri kl 16 - vente på dem med hensyn til det mad i skal have når nu det ikke er til aftensmad??

Her invitere vi altid på selve fødselsdagen også på hverdage Så skriver vi fra kl: når de har mulighed for at være her og så er det altid til aftensmad..

Anmeld

30. august 2012

Muffinmus

Personligt ville jeg ikke holde det en hverdag..folk er drøn stressede efter en dag på jobbet og skal halse rundt for at nå at komme så tidligt.

Så jeg ville enten invitere til en weekend så folk har fri og har ladet op så din søn får fuld nydelse af sine gæster eller også invitere til lidt tidlig aftensmad, f.eks pita eller lign.

At invitere mig(når jeg arbejder) f.eks på en hver dag ville ikke kunne lade sig gøre før efter kl 16.30-17. Og der er jeg ved at handle ind til aftensmad som som regel ligger mellem kl 17-18 nu vi har små børn.

Så når du skriver det ikke er med aftesmad så ville jeg selv takke nej til at komme, det kan bare ikke hænge sammen for os.

Men om din søns gæster kan ved jeg jo ikke.

men mit forslag er i hvert fald at holde det enten en weekend eller med aftensmad hvis det er på en hverdag.

Anmeld

31. august 2012

modesty

Jeg ville ringe lidt rundt og høre folk hvornår de regner med at kunne være der. 

Men jeg ville nok sige at folk kunne komme fra ved 15-tiden, og så ville jeg lave et bord med lidt brød, pølse og ost til dem som først kunne komme omkring aftensmadstid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.