Holde fødselsdag på en hverdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Majbrit P

Vi skal holde vores drengs fødselsdag en tirsdag, men hvad klok skal vi skrive på? folk har jo ofte først fri ved en 2-3 måske 4 tiden. 

Skal vi skrive fra klokken 3? det skal siges at vi invitere rigtig mange. Og det er jo ikke til aftensmad 

Hvad ville i have gjort? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Majbrit P

30. august 2012

jydeinden

Those green eyes skriver:

Vi skal holde vores drengs fødselsdag en tirsdag, men hvad klok skal vi skrive på? folk har jo ofte først fri ved en 2-3 måske 4 tiden. 

Skal vi skrive fra klokken 3? det skal siges at vi invitere rigtig mange. Og det er jo ikke til aftensmad 

Hvad ville i have gjort? 

hvis jeg ville holde fødselsdagen på en hver dag, ville jeg vælge at inviterer til aften, for personligt ville jeg ikke tage til en fødselsdag hvor jeg ikke havde mulighed for at nå hjem og skifte tøj og lade bare lidt op, for som du selv siger, mange har først halv sent fri

Anmeld

30. august 2012

Nadia&Daniel

jydeinden skriver:

hvis jeg ville holde fødselsdagen på en hver dag, ville jeg vælge at inviterer til aften, for personligt ville jeg ikke tage til en fødselsdag hvor jeg ikke havde mulighed for at nå hjem og skifte tøj og lade bare lidt op, for som du selv siger, mange har først halv sent fri

Anmeld

30. august 2012

K&S

Hvad ville i have gjort? 

Er der ikke mulighed for at holde det i en weekend?

Herhjemme ville familien først have mulighed for at være her tidligst klokken 17 - de skal hjem fra arbejde, muligvis hente børn m.m.

Anmeld

30. august 2012

Schonert

jeg ville personligt ikke invtier folk på en hverdag jo mindre det en helligdag. Det jo ikke alle der ville/kan få fri fra arbjede og andet. 

så jeg ville fibde en anden dag især når det ikke er til aftensmad. 

Anmeld

30. august 2012

Troldemommi

Tror det er de færreste som er hjemme fra arbejde før kl 15.30 med mindre det ikke er fuldtidsarbejde, jeg ville være træt at at skulle afsted til fødselsdag efter arbejde og alligevel hjem og lave aftensmad bagefter, syntes det virker stressende

Monica

Anmeld

30. august 2012

LLN

Hvad ville i have gjort? 

Jeg ville vælge at invitere i en weekend, og så evt. invitere bedsteforældrene til eftermiddagskaffe og aftensmad på dagen.

Anmeld

30. august 2012

ano14316

Hvad ville i have gjort? 

I min sviger familie, bliver vi ofte inviteret til aften kaffe/kage kl ca. 19-19.30 nogen gange senere. Så er der boller og lagkage, og det synes jeg faktisk fungere rigtig godt.. 

Jeg tænker lidt hvor mange har fri før kl. 16?  

Anmeld

30. august 2012

foto på lærred

Vi holder altid i forbindelse med en weekend. Men hvis det skulle være en hverdag så ville jeg gøre det kl 17 til aftensmad. Det kan jo evt bare være til Pitzabrød med forskellig fyld som tag-selv bord eller bare en stor grydret med ris. Jeg tror de fleste børn og forældre er trætte efter en lang dag på arb. og børnehave så jeg tror helt sikkert en fødselsdag vil være mest vellykket i en weekend. Hvis I gør det uden mad, er der jo også dilemaet i det at i f.eks invitere til kl 16 men så er børnene jo sulten f.eks kl 17.30 og inden man så er hjemme kan man jo ikke nå at lave aftensmad osv.

Synes dog godt man kan invitere f.eks bedsteforældre på selve dage til lidt aftensmad selv om det er en hverdag, hvis man ønsker det.

Tillykke med barnet

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager overført på lærred, wallstickers til børneværelset, dåbsinvitationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.