Sidste samtale inden behandlingen startes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Ja det har og er en mundfuld, men nu begynder det og nærme sig ..

Okay, så er det jo super godt at, muligheden for icsi er der for at, optimere chancerne hvis man kan kalde det det

Har det på nøjagtig samme måde med udredningsforløbet .. Det har været langt og drænene og set tilbage forstår jeg slet ikke hvordan vi er kommet igennem uden flere "ar" på sjælen.. Men tanken om adskillige forsøg som ikke lykkedes skræmmer mig.. Fordi det har været alt nok det vi har været igennem nu.. Så skal vi ikke bare satse på at, det lykkedes for os begge i første forsøg og der bliver et par babyer ud af det humor hjælper altid lidt

Jeg er faktisk ret positiv nu hvor vi er nået SÅ langt. i min tankegang (lige for tiden!!) kan jeg slet ikke se hvorfor det ikke skulle lykkedes første gang. Men tror det er fordi jeg hele tiden tænker på at jeg jo ikke fejle noget overhovedet. Så hvis først ægget er befrugtet og bliver lagt op, så tror jeg virkelig på det..

man kan jo så desværre risikere at æggene ikke bliver befrugtet, men så tæller det jo heldigvis ikke som et forsøg.. så er det blot tiden ser kan være lang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Jeg er faktisk ret positiv nu hvor vi er nået SÅ langt. i min tankegang (lige for tiden!!) kan jeg slet ikke se hvorfor det ikke skulle lykkedes første gang. Men tror det er fordi jeg hele tiden tænker på at jeg jo ikke fejle noget overhovedet. Så hvis først ægget er befrugtet og bliver lagt op, så tror jeg virkelig på det..

man kan jo så desværre risikere at æggene ikke bliver befrugtet, men så tæller det jo heldigvis ikke som et forsøg.. så er det blot tiden ser kan være lang.

Det egentlig sjovt fordi jeg har det må nøjagtig samme måde.. min tankegang er også helt forandret den seneste tid.. Jeg er nemlig også blevet rigtig positiv den seneste tid og er begyndt og kigge på babyudstyr osv. for sjov .. Men det må jo også være et godt tegn

Jeg er så klar til at, det lykkedes og tænker slet ikke særlig meget på hvis det ikke lykkedes i første forsøg .. Det skal det bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.