Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: God bedring .. Selvfølgelig må man godt... Jeg har været i fitness, for første gang i 100 år.. Så lige nu er jeg bare glad ..
God bedring ..
Selvfølgelig må man godt...
Jeg har været i fitness, for første gang i 100 år.. Så lige nu er jeg bare glad ..
GODT gået
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hygger bare med Oscar
morethanperfect skriver: GODT gået
Taaaaakkk
Startede dagen med en tur i fitness Og nu er jeg på arbejde (pt har jeg pause )
God bedring til dig
God bedring til dig !
Jeg stener lidt forskelligt på nuv.dk og venter på at kl bliver 21, så min mand får fri
Dagen har stået på graviditetsundersøgelse og det gik godt! Hørte vores piges hjertelyd igen - så dejligt :')
KittyCatta skriver: Hvor er jeg ynkelig, som jeg ligger her i sengen og er syg. Måtte gå tidligere hjem fra arbejde, da jeg bare blev svimmel og fik ondt i nakken. Kan ikke holde til at stå eller sidde. Men så er det da godt, at der er Cola i køleskabet, og digestives med pålægschokolade i skabet. Nå, men når man er syg, må man vel godt? Hvad laver I på denne triste regnvejrs eftermiddag?
Hvor er jeg ynkelig, som jeg ligger her i sengen og er syg. Måtte gå tidligere hjem fra arbejde, da jeg bare blev svimmel og fik ondt i nakken. Kan ikke holde til at stå eller sidde.
Men så er det da godt, at der er Cola i køleskabet, og digestives med pålægschokolade i skabet. Nå, men når man er syg, må man vel godt?
Hvad laver I på denne triste regnvejrs eftermiddag?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128