Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. august 2012

KittyCatta

Hvor er jeg ynkelig, som jeg ligger her i sengen og er syg.  Måtte gå tidligere hjem fra arbejde, da jeg bare blev svimmel og fik ondt i nakken. Kan ikke holde til at stå eller sidde.

Men så er det da godt, at der er Cola i køleskabet, og digestives med pålægschokolade i skabet.  Nå, men når man er syg, må man vel godt?

Hvad laver I på denne triste regnvejrs eftermiddag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har lige sagt farvel til min nye mødregruppe. Vi har mødtes for første gang i dag, hos mig.

De virker alle rigtig søde og vi ska ses igen på torsdag.

Alberte ska lige spise færdig, skiftes også ska vi hente thea i børnehven. Så ska vi ned til min mor og spise, mens kærsten få arbejdsro i haven. 

Rigtig god bedring til dig! Vh stine

Anmeld

30. august 2012

Muhmi

Ææh, selvom det sikkert ikke er det du vil høre, så skinner solen fra en næsten skyfri himmel... 

Silas ligger og sover lidt, han er syg med forkølelse, så vi har ham hjemme...

Er lige kommet hjem fra jm-besøg som gik fint

Og skal lige om lidt ud og sætte kylling over til aftensmad

God bedring med dig 

Anmeld

30. august 2012

Lone Jakobsen

her er vejret også dejligt solrigt

jeg skal lige om lidt i gang med lidt tidligt aftensmad da vi har en travl eftermiddag og aften foran os. der skal nemlig både spilles fodbold og håndbold og så et enkelt trænermøde (det var så hele familiens planer du fik)

Anmeld

30. august 2012

Guldet

Rigtig god bedring!

Her skinner altså også .. super skønt vejr.

Hygger med datteren og fejret at jeg kan puste lidt ud, efter jeg har afleveret en skriftlig eksamens opgave idag, på mandag går det løs igen med endnu en ny eksamen!

God Torsdag

Anmeld

30. august 2012

B&J

håber du snart bliver rask og jo man må gerne have ondt af sig selv og små hygge lidt

her skinder solen vi har lige været oppe i byen nu sidder vi og ser timmy tid

Anmeld

30. august 2012

FrkZier

KittyCatta skriver:

Hvor er jeg ynkelig, som jeg ligger her i sengen og er syg.  Måtte gå tidligere hjem fra arbejde, da jeg bare blev svimmel og fik ondt i nakken. Kan ikke holde til at stå eller sidde.

Men så er det da godt, at der er Cola i køleskabet, og digestives med pålægschokolade i skabet.  Nå, men når man er syg, må man vel godt?

her er vejret helt fint - og jeg er lige kommet hjem fra arbejde, skal lige have noget at spise og så hjem til en af mine gode venner og hygge

Anmeld

30. august 2012

Muffin_girl

KittyCatta skriver:

God bedring .. 

Selvfølgelig må man godt...  

Jeg har været i fitness, for første gang i 100 år.. Så lige nu er jeg bare glad ..

Anmeld

30. august 2012

Camilla <3

Jeg har lige været ude og gå med hunden  

Så nu sidder jeg og ser "en mand og fire koner" 

Anmeld

30. august 2012

L&V

KittyCatta skriver:

ØØHvor er jeg ynkelig, som jeg ligger her i sengen og er syg.  Måtte gå tidligere hjem fra arbejde, da jeg bare blev svimmel og fik ondt i nakken. Kan ikke holde til at stå eller sidde.

Øv hvor træls. Go bedring. Vi er lige kommet ind efter en hyggelig tur i haven hvor vi gyngede og legede i sand kassen så nu skal der laves aftensmad også vare det ikke længe inden sengen kalder for imorgen kalder en arbejdsdag på 10timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.