Når mor flytter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.894 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Anonym trådstarter

Hej i kloge damer ..

Jeg har lige lovedet at spøger jer til råd her inde ..

Når nu at mor og far går fra hinanden , har fælles forældre myndighed , og mor vælger at tage barnet med , men far ikke vil afgive adrassebopæl ..
hvordan står man så , skal mor sove hvor barn har adr eller ??

En anden ting , hvordan er reglerne når mor vælger at flytte til sin mor med barn , men der ikke er noget værelse eller seng til hverken mor eller barn ??

Håber virkelig nogen vil hjælpe da sf har lukket idag og i morgen så personen kan ikke ringe der ind , er forsøgt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

louise8723

Du tager afsted.. Vil han ikke skrive under tager i den i retten

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

louise8723 skriver:

Du tager afsted.. Vil han ikke skrive under tager i den i retten

Okay ,tak for svar ..

man må gerne bare tage afsted ?? det kan der ik ske noget ved ??

Anmeld

30. august 2012

baby012

Barnet skal være hvor adressen er , så hvis mor flytter, så skal barnet blive ved far, men så skal hun så ansøge om bopælsret, og så tage den i retten (: 

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Barnet skal være hvor adressen er , så hvis mor flytter, så skal barnet blive ved far, men så skal hun så ansøge om bopælsret, og så tage den i retten (: 

Okay , så far har ret til at sige at hun ik må tage barn med ??

Anmeld

30. august 2012

baby012

Anonym skriver:

Okay , så far har ret til at sige at hun ik må tage barn med ??

Indtil de har været i retten, ja 

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Indtil de har været i retten, ja 

Okay ..
Tusind tak for svar ..

Anmeld

30. august 2012

louise8723

Lahn11 skriver:

Øh det passer altså ikke... Jeg måtte fint tage min søn med.. Hvis han nægtede at skrive under måtte vi bare mødes i retten..

Anmeld

30. august 2012

baby012

louise8723 skriver:

Øh det passer altså ikke... Jeg måtte fint tage min søn med.. Hvis han nægtede at skrive under måtte vi bare mødes i retten..

okay? 

men min datter har adr. ved mig, og faren må altså ikke barekomme udenfor samværs tiden.. og da slet ikke tage hende væk fra hendes hjem, det er kidnapning, og samværs sikane.. 

Anmeld

30. august 2012

louise8723

Lahn11 skriver:

okay? 

men min datter har adr. ved mig, og faren må altså ikke barekomme udenfor samværs tiden.. og da slet ikke tage hende væk fra hendes hjem, det er kidnapning, og samværs sikane.. 

Nej det er jo klart nu du er bopælsforældre.. Men når man bor sammen og har fælles kan moderen sagtens flytte med barnet.. Faderen kan i og for sig gøre det samme.. Hvis den anden part ikke godtaget det kører det gennem retten hvor de enten giver medhold til den forældre der er flyttet eller omvendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.