Hvis du er meget bekymmert ville jeg ringe til kommunen men kun hvis du mener det ville hjælp.
Har i overvejet af snakke sammen alle sammen og med hendes konsulent.Det som jeg kalder en hjemme hos sig person i det jeg har haft en igellem 4 år men slutte i jan i år.
Måske hun har brug for mere i pr mdr men en to gang om ugen eller ligne.
Hun blever nødtil af vågne op hvis hun ikke ville midste sin stor søn også.
Jeg har selv været der dog ikke med rode hjem og børn der ikke kom afsted da min mand og min svigermor var en stor hjælp + min kontaktperson(hjemme hos sig) i en tid kan det måske være en god ide den person kommer 2 gang om ugen kan jeg ikke sig eller der skal mere til ind dette.I det hun har midste den mindste kan også gør hun er flade mere ned. Jeg har været der selv nemlig dog valgt jeg selv hun flytte til sin far(vi bytte sammevær osv) ind kommunen tog hende eller ligne fra mig.Så så jeg hende måske kun 1 gang om mdr eller ligne.
Jeg ville få en aftale om i alle sammen taler sammen og finder en løsningen.Måske i kunne få søn i aflastningen hos jer eller ligne.
Håber i kan løse det uden om kommunen.Hvis ikke må i jo ringe derop.Men det er ikke rart.
Håber det bedste.
Mvh Henriette
Anmeld