Jeg bryder mig ganske enkelt ikke om din måde at omtale andre børn med ord som problembarn og snotunge.
Børn der reagerer fysisk voldigt overfor andre børn har som regel nogle voldsomt psykiske problemer og det retfærdiggører selvfølgelig ikke deres handlinger men de børn skulle have noget hjælp så de kan omgåes andre børn og ikke bare fjernes.
Hvad vil du have man ellers skal gøre? Spærre dem inde i et rum hvor de så kan bide og slå hinanden.
Mit hjerte græder lige så meget for de børn der yder vold som dem det går ud over, for de børn må virkelig virkelig have det skidt inden i og det er ingen børn tjent med 
Enig! Kunne ikke have skrevet det bedre selv... 
Så har jeg et problembarn og en snotunge i følge TS 
Sjovt nok er han MEGET fremmelig og vellidt i sin vugger... men han havde startvanskligheder og måtte hjælpes på vej! Han bed de andre børn i afmagt. Og han gjorde det ikke for at være OND!!
Han er det mest kærlige barn... og han er i sin alder meget opmærksom og hjælpsom. Men nogle gange blev "følelserne" for meget og et knus og kys kunne ende i bid og rifter. I starten havde han svært ved at "byde til leg" og accepterer/læse en invitation til leg... derfor endte det galt nogle gange... (desværre) Heldigvis har min søn nogle kompetente pædagoger som tog hånd om problemet og som samarbejde med os som forældre så vi også kunne få nogle redskaber til at tackle de svære situationer!
Det er IKKE sjovt at være forældre til et barn som bider de andres børn
Det gør ærlig talt ondt helt ind i hjertet
MEN jeg bliver godt nok også ked af de kommentarer der flyver rundt...
"snotunger, problembørn, dårlige forældre som bør opdrage vores børn m.m" Siger ikke det kun er nævnt her i debatten har jo debatteret flere steder på nettet omkring dette emne...
Nu ville jeg lige give mit "besyv" med... MIN vinkel...
BESPARELSER, MANGEL PÅ PERSONALE.... = manglende overblik... derfor kan disse meget tragiske ting ske desværre
MEN 100% dette skulleikke være sket og personalet burde have kunne gribe ind MEGET MEGET før... allerede ved 1. bid.
Anmeld