kesuh skriver:
Chokerende billeder: Lille dreng overfaldet og skambidt i vuggestue
Læs mere: http://rudersdal.lokalavisen.dk/chokerende-billeder-lille-dreng-overfaldet-og-skambidt-i-vuggestue-/20120825/artikler/308249988/1165#ixzz250jQc5Xl
Jeg er chokeret!!
Jeg blev helt underlig indeni da jeg læste den artikel. Det er godt nok uhyggeligt! Godt nok har min egen søn( på 18måneder) fået et par bid på kinden fra andre børn, men pædagogerne altid grebet ind.
Min søn har været udsat for noget i stil med det der står i artiklen.
Drengen der bed overfaldt ALLE også pædagogerne. I mit tilfælde fik jeg at vide at jeg måtte leve med det eller flytte min søn, da institutionen allerede var obs på drengen der bed og da de ikke kunne "smide ham ud".
Jeg valgte IKKE at leve med det og endte med at flytte min søn fra en institution som han ellers elskede at være i.
Det jeg ikke kan forstå i sådanne tilfælde er at man stort set ALTID lader problembarnet blive i institutionen og så må alle andre flytte.
Hvordan pokker kan det være rigtig???? Her kan man oxo se at det er ham der er blevet overfaldet der er blevet flyttet og ikke drengen der bed. Hvis han som min søn var glad for sin vuggestue hvorfor skal han så straffes mere ved at blive sendt et andet sted hen?
Selvfølgelig kan jeg forstå hvis moren har ønsket det, da hun sikker og helt forståelig ikke stoler på de ansatte længere, men det burde være sådan at børn allerede i den alder kan blive smidt ud.
Men det er så bare min mening. (glæder mig til at se hvor mange høvl jeg skal ha for det her indlæg)
/Mette
Anmeld