ncis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

VIPpigen

Jeg er også en af de afhængige af mord... Jeg elsker måden Abby og Gibbs har et sammenspil, han er der altid når hun finder noget.

Jeg har fulgt CSI Miami siden den startede fra CSI, og fulgte CSI New York i starten da den kom ind i Miami, New York har desværre bare aldrig fanget mig. Og nu er Miami sluttet helt. Lå satme og tudede i mandags da den stoppede. 

NCIS LA har altså også fanget mig, men de holder også pause nu, hvilket ikke behager mig da Callen jo blev anholdt...

Så nu har jeg kun min serie onsdag med criminal minds, og SVU. Bones er også godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

jydeinden

VIPpigen skriver:

Jeg er også en af de afhængige af mord... Jeg elsker måden Abby og Gibbs har et sammenspil, han er der altid når hun finder noget.

Jeg har fulgt CSI Miami siden den startede fra CSI, og fulgte CSI New York i starten da den kom ind i Miami, New York har desværre bare aldrig fanget mig. Og nu er Miami sluttet helt. Lå satme og tudede i mandags da den stoppede. 

NCIS LA har altså også fanget mig, men de holder også pause nu, hvilket ikke behager mig da Callen jo blev anholdt...

Så nu har jeg kun min serie onsdag med criminal minds, og SVU. Bones er også godt. 

hehe ja det er rigtigt mordserierne du ser så

men ja bones er herlig, men det virker mig lidt underligt at de to danner par.. synes det virker forkert på en måde.

hvad csi miami angår hmm den har jeg det lidt svært med for på den ene side er den god og på den anden side synes jeg den er lidt kedelig.. men kan så godt lide ney work og den almindelige csi

hvad ncis la angår har jeg aldrig set den, for elsker ncis så for mig ville det ikke være det samme uden dem fra ncis

og ja deres forhold er noget særligt ( abby og gibbs´s) det er en af tingene som gør den serie så god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.