ncis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Brams

jydeinden skriver:

ja hvis der er andre end mig herinde som ser denne serie, hvilken karakter/rolle kan i så bedst lide af de mange der har været og er igennem serien ?

GIBBS! ingen tvivl den fedeste karakter i den serie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Moma

ja hvis der er andre end mig herinde som ser denne serie, hvilken karakter/rolle kan i så bedst lide af de mange der har været og er igennem serien ?

Gibbs og Abby

Anmeld

30. august 2012

jydeinden

Silas&Mille skriver:

Jeg ser også den serie.

Jeg er helt vildt med Abby, synes hun er mega sej

jamen abby er da også noget hel særligt.. utroligt mange følelser mv i et

Anmeld

30. august 2012

jydeinden

Brams skriver:

GIBBS! ingen tvivl den fedeste karakter i den serie

hihi dét havde du alligevel nemt ved at vælge, respekt for det

Anmeld

30. august 2012

Brams

jydeinden skriver:

hihi dét havde du alligevel nemt ved at vælge, respekt for det

Det er bare SÅ fed en serie. Har den "nye" fra LA liggende men kan ligesom ikke rigtig komme igang, for jeg synes det mangler "noget"

Anmeld

30. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg kan altså godt lide McGee. Der er noget meget uskyldigt over ham

Abby er jeg også vild med. Og Gibbs. Og Tony. Og Ziva. Og Dr. Mallard. Ja dem alle sammen vel. Det er et fantastisk samspil de har, og man ville ikke kunne være foruden nogen af dem

Anmeld

30. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Brams skriver:

Det er bare SÅ fed en serie. Har den "nye" fra LA liggende men kan ligesom ikke rigtig komme igang, for jeg synes det mangler "noget"

Den er altså heller ikke særlig god. Den har intet med det rigtige NCIS at gøre, og for mig var den en stor skuffelse

Anmeld

30. august 2012

Malene76

jydeinden skriver:

Jeg ELSKER CIS serierne, de fleste af dem i hvertfald. Favoritterne er NCIS LA, Criminal Mind, Hawaii Five-O og Speciel victims Unit. Har foeskellige favoritpersoner i de forakellige serier.

KH Malene

Anmeld

30. august 2012

Malene76

jydeinden skriver:

Ups Malene.... At læse tekseten ordentlig... Min favorit i NCIS er klart Abby og Gibs og som allerede skrevet andre steder er jeg bare så vild med deres samtaler. Det er godt skrevet.  Så er jeg desuden ret vild med at Tony sådan lidt bliver holdt på plads af sine kollegaer, specielt af Ziva.

KH Malene

Anmeld

30. august 2012

jydeinden

Malene76 skriver:

Ups Malene.... At læse tekseten ordentlig... Min favorit i NCIS er klart Abby og Gibs og som allerede skrevet andre steder er jeg bare så vild med deres samtaler. Det er godt skrevet.  Så er jeg desuden ret vild med at Tony sådan lidt bliver holdt på plads af sine kollegaer, specielt af Ziva.

KH Malene

ork jamen csi kan vi da godt tage også jeg kan bare ikke huske hvad de forskellige hedder men den og så new york er skam også gode at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.