Dinna88 skriver:
Har du prøvet de andre nåle? Jeg tænker, at inden du begiver dig ud i at købe andre, så kan du jo overveje om at kan holde på andre måder
Den måde de fleste holder på at lidt i retning af sådan som man holder på en blyant. Det kan jeg SLET ikke, så får jeg super ondt efter kort tid. Så jeg holder på den, som et lille barn ville holde på en ske (beskriver det nok bedst!)
det ser totalt underligt ud, og min mor griner ofte af mig... Men min mormor holder altså på samme måde
Ligeledes kan jeg ikke hækle uden at få ondt hvis IKKE jeg har garnet viklet om ringefingerne - de tyndeste garntyper også om lillefingeren!
Det var bare lidt lidt om mig og mine erfaringer - så du måske kan prøve at undersøge om det er dine hænder du kan gøre noget med - så du måske kunne spare nogle penge
Nej har ikke prøvet de andre nåle
Haha okay, jeg holder på samme måde som på en blyant. nogenlunde i hvert fald

Men har meget hypermobile fingre, så de er lide underlige, og bruger mange "kræfter" i fingrene på at holde ordentlig fast i den hækkelnål jeg bruger nu. Men det er lidt svært lige at vide, om de andre vil fungere til mig, men tænker at jeg må prøve at købe en enkelt til at starte med, så kan jeg jo se, hvordan de er at arbejde med
Anmeld