Lyver han?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Kløver

UnderCover35 skriver:

Vi ved ikke om han lyver og jeg ville også være blevet ked af at han talte med en så kort efter han var blevet single men du kan på ingen måde tillade dig at blive vred over at han har spillet den af i badet!!

Det er naturligt at onanere og mange bruger også onani som afslapning og en udløsning kan for nogle mennesker betyde at de kan holdefri fra de problemer de nu engang har et kort øjeblik!!

At han har talt med en ven på fb om at være nysgerrig omkring svingerklubber er da ikke fedt at læse men det er jo ikke forbudt at være nysgerrig og han har så vidt vides ikke været i svingerklub mens I har været kærester så det kan du heller ikke tillade dig at være vred over.

Tanker og ting man tænder på er ikke noget man selv styrer og så længe han ikke handler mod dine ønsker; dvs svinger i jeres forhold så har han ikke gjort noget galt.

Jeg forstår godt du er vred og såret men læg nu fokus på de ting i jeres forhold der virkeligt gør at det ikke fungerer og ikke tankespind som (måske) er nemmere at forholde sig til

Enig
Der er også mange som søger trøst, komme af med aggressioner osv, og finder noget af det ved at skrive med en anden, Men måske han hurtigt på netop den måde efter få sætninger fandt ud af, han gerne ville jeres familie

Jeg forstår også godt ts er såret, men måske det ville være godt at prøve at se igennem det at han snakkede med hende, og prøve at arbejde på om det skal være jer. Håber det bedste for både jer og børnene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

ESV

hellemi skriver:

Der er faktisk flere og flere der bliver skilt pga facebook, det kan man jo så tænke lidt over! Håber ikke du tager det ile op, men jeg synes du overreager. Du reager meget negativt på en samtale du slet ikke burde ha vidst noget om. Vi har alle brug for bekræftigelse, det havde din mand sikkert også da han smuttede, mere behøver der skam ikke være i det.
Elsk ham med hud og hår, fordi han er børnenes far, fordi han er fantastisk dejlig (kender ham ikke, men han er jo din mand, så det er han vel) og fordi han selvfølgelig kom tilbage til dig.
Slet jeres forbandede fb profiler og elsk med hianden i stedet for at bruge krudt på sådan noget skidt.
Og fremover, så drop at tjekke din mands personlige sager, du får kun brudstykker af noget der ikke vedkommer dig og det kan kun give anledning til skænderier.
Og en spiller i vennernes bruser, heller det end at han knaldede med hende tøsen fra fb
Du får sådan en her med på vejen
Og gi nu din mand et stort kys fordi han igen valgte dig

Anmeld

29. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Vi er gået fra hinanden.

Han tog afsted og efterlod mig herhjemme med 2 børn.

Han har været grædefærdig. Han har næsten ikke spist,sovet eller drukket i de dage vi ikke var sammen.

Han siger at han primært kun stirrede ind i en skærm eller en væg og var ulykkelig hele tiden.

Jeg ville give ham en chance,vi har trods alt en familie.

Lige pludselig opdager jeg at han nok ikke har været så grædefærdig og ulykkelig after all.........

Jeg har kodeordet til hans fb og han har mit. Jeg skulle egentlig bare følge op på en samtale vi skrev om på chatten inden han kom hjem,men hvad tror i jeg fandt i hans indbakke? En samtale med en kvinde jeg ikke kender. Hun søger et forhold,skriver at hun syntes han ser godt ud,og han svare at de kan mødes men lover ikke at det bliver til noget da han ikke er klar til et forhold. ( Me han vil mmødes med en fremmed. Hvorfor?)

Jeg bliver pænt sagt rigtig vred. Han får mig overbevist om at den her samtale var en joke da han syntes det var sjovt at han kun nåede at stå single i ½ time før det første tilbud kom. En joke? 

Han kom hjem. Jeg forsøgte virkelig at fokusere på det positive me det var rigtig svært. I forgårs faldte han i søvn i stolen og havde ikke logget ud af sin fb. Et øjeblik tænkte jeg "lad nu være",men det øjeblik passerede rimmelig hurtigt og så måtte jeg bare finde ud af hvor pålidelig han havde været.

Jeg fandt en samtale med hans kammerat. Samtalen finder sted dagen efter den med kvinden. I samtalen med kammeraten står der at han er nysgerrig hvad angår swingerklub ect. 

Jeg blev vred igen. Jeg vækkede ham og så tog vi den derfra. 

I går aftes kom der e reklamme for fristet kort inden det skulel starte med onani og sædprøve. Samtalen ender med at han fortæller at han tog en spiller ude i badet mens han boede ved sit vennepar og så tændte jeg helt af...... 

Hvor meget kan du savne mig og børnene når du kort efter at være blevet single skriver med en ny kvinde om at mødes,og dagen efter er nysgerrig ang swingerklubs og hvor ked af det og ulykkelig kan man lige være hvis man har et behov for at spille den af hos et vennepar mens man står med et påstået knust hjerte?!  

Jeg forstår det slet ikke. Hvad ville i tolke det her som for jeg får afvide at der intet lå i samtalen med kvinden og at han bare havde brug for at få tømt sine tanker med kammeraten,og det med p*kspilleriet,ja mennesker har jo behov.

Jeg ved bare at når mit hjerte er knust så ligger mine tanker og behov ikke ved bruseren. Jeg er en kvinde,ikke en mand og jeg forstår slet ikke det her.

?

syntes ærligt talt du skal tage det som det er....

han er ked, men ikke mere end at han faktisk allerede er på vej videre. det er jo typisk sådan mænd heler sig selv-altså at kneppe sig rask, om så at må sige

Har set det gang på gang på gang.......

Min eksmand sad og tuede ørenen fulde nede hos min mor i en mrd, til trods for at jeg da godt vidste at han allerede efter 14 dage havde gang i en ny...(hun ringede til mig om natten, for min mobil stod i hans navn he he he) og et par uger efter at papirene var underskrevet, så kom han sammen med en helt anden pige...... sååå.. tror bare det er sådan de reagere

Anmeld

29. august 2012

TeamRocket

Vi kan jo ikke råde dig søde, forskellige mennesker ligger forskellige følelser i forskellige ting. Jeg ville godt kunne være ovenud heartbroken og så stadig skrive med en fremmed fyr eller lign for at få det hele på afstand. Man gør dumme ting når man er såret. Kun du ved om din mand er oprigtig, det kan vi kun gætte os til eller fra vi kender ham ikke og vi kender ikke omstændighederne for jeres brud. Du få et stort kram og en lille bøn om ikke at vælge det nemme, men det rigtige- hvad end det så er

Anmeld

29. august 2012

Muhmi

Synes altså godt jeg kan forstå ham...

Han har troet han har været single og det var han jo også, så ligemeget hvad så må han faktisk gøre hvad han vil... Det betyder også at snakke med andre kvinder og om lysten til at hoppe i swingerklub... Han onanerede, ja og hvad så? Mænd reagerer ret meget anderledes end kvinder gør når vi er ulykkelige, for os går verdenen i stå og vi kan tude hele tiden, selv mens vi sidder og ser en sjov film, som man jo gør når man er ked af det, for det er ulideligt at være ked af det i flere dage... Mænd tager sig en spiller og så er hovedet lige en smule mere klart efter det.. Og selvom jeg overhovedet ikke synes det er i orden at du bliver vred over at han spiller den af i badet, så var han altså single på det tidspunkt, så han kan jo gøre hvad han vil...

Kommer sådan til at tænke på "Friends"afsnittet hvor Ross og Rachel holder pause... Der mener jeg også at Rachels reaktion på at Ross går i seng med en anden er helt ude i hampen... "They were on a break!" Så han må gøre præcis som han lyster og mænd tænker bedre når de får en udløsning... Fact...

Kan ikke fortælle dig om han lyver, men synes du virker utroligt kontrollerende og "ups" lige hopper ind på hans facebook... Ja jeg har også gjort det engang med en eks, men der var jeg 18.. Sååe, prøv at blande dig udenom hvad han laver og hvis du ikke stoler på at han faktisk var ked af det, så må du jo lade være med at få medlidenhed med ham og tage ham tilbage...

Det her er ikke ment i en hård tone vil jeg lige hilse at sige, men kan ikke formulere det anderledes

Anmeld

29. august 2012

Klematis

hellemi skriver:

Der er faktisk flere og flere der bliver skilt pga facebook, det kan man jo så tænke lidt over! Håber ikke du tager det ile op, men jeg synes du overreager. Du reager meget negativt på en samtale du slet ikke burde ha vidst noget om. Vi har alle brug for bekræftigelse, det havde din mand sikkert også da han smuttede, mere behøver der skam ikke være i det.
Elsk ham med hud og hår, fordi han er børnenes far, fordi han er fantastisk dejlig (kender ham ikke, men han er jo din mand, så det er han vel) og fordi han selvfølgelig kom tilbage til dig.
Slet jeres forbandede fb profiler og elsk med hianden i stedet for at bruge krudt på sådan noget skidt.
Og fremover, så drop at tjekke din mands personlige sager, du får kun brudstykker af noget der ikke vedkommer dig og det kan kun give anledning til skænderier.
Og en spiller i vennernes bruser, heller det end at han knaldede med hende tøsen fra fb

Well said.
Lyt til en der ser det lidt fra oven.

Anmeld

29. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Vi er gået fra hinanden.

Han tog afsted og efterlod mig herhjemme med 2 børn.

Han har været grædefærdig. Han har næsten ikke spist,sovet eller drukket i de dage vi ikke var sammen.

Han siger at han primært kun stirrede ind i en skærm eller en væg og var ulykkelig hele tiden.

Jeg ville give ham en chance,vi har trods alt en familie.

Lige pludselig opdager jeg at han nok ikke har været så grædefærdig og ulykkelig after all.........

Jeg har kodeordet til hans fb og han har mit. Jeg skulle egentlig bare følge op på en samtale vi skrev om på chatten inden han kom hjem,men hvad tror i jeg fandt i hans indbakke? En samtale med en kvinde jeg ikke kender. Hun søger et forhold,skriver at hun syntes han ser godt ud,og han svare at de kan mødes men lover ikke at det bliver til noget da han ikke er klar til et forhold. ( Me han vil mmødes med en fremmed. Hvorfor?)

Jeg bliver pænt sagt rigtig vred. Han får mig overbevist om at den her samtale var en joke da han syntes det var sjovt at han kun nåede at stå single i ½ time før det første tilbud kom. En joke? 

Han kom hjem. Jeg forsøgte virkelig at fokusere på det positive me det var rigtig svært. I forgårs faldte han i søvn i stolen og havde ikke logget ud af sin fb. Et øjeblik tænkte jeg "lad nu være",men det øjeblik passerede rimmelig hurtigt og så måtte jeg bare finde ud af hvor pålidelig han havde været.

Jeg fandt en samtale med hans kammerat. Samtalen finder sted dagen efter den med kvinden. I samtalen med kammeraten står der at han er nysgerrig hvad angår swingerklub ect. 

Jeg blev vred igen. Jeg vækkede ham og så tog vi den derfra. 

I går aftes kom der e reklamme for fristet kort inden det skulel starte med onani og sædprøve. Samtalen ender med at han fortæller at han tog en spiller ude i badet mens han boede ved sit vennepar og så tændte jeg helt af...... 

Hvor meget kan du savne mig og børnene når du kort efter at være blevet single skriver med en ny kvinde om at mødes,og dagen efter er nysgerrig ang swingerklubs og hvor ked af det og ulykkelig kan man lige være hvis man har et behov for at spille den af hos et vennepar mens man står med et påstået knust hjerte?!  

Jeg forstår det slet ikke. Hvad ville i tolke det her som for jeg får afvide at der intet lå i samtalen med kvinden og at han bare havde brug for at få tømt sine tanker med kammeraten,og det med p*kspilleriet,ja mennesker har jo behov.

Jeg ved bare at når mit hjerte er knust så ligger mine tanker og behov ikke ved bruseren. Jeg er en kvinde,ikke en mand og jeg forstår slet ikke det her.

?

Jeg ville bestemt også blive rigtig ked af det, men man ved ikke om han lyver.. Men jeg ville nok sige at jeg ville have meget svært ved at tro på ham.. Kan godt forstå din vrede!!

Anmeld

29. august 2012

Miss-86

hellemi skriver:

Enig..

Heldigvis så har vi det ikke sådan med FB, min kæreste er stort set aldrig på og jeg har haft deaktiveret min profil i snart 10 måneder ..

Anmeld

29. august 2012

aarhusmor

Jeg tænker lidt at han elsker dig, men at han har nogle drømme/behov som han ikke helt føler han kan få dækket i jeres forhold. Derfor har han taget beslutningen og er gået, men da han så gik kom han til erkendelse af at han savnede dig.

jeg går ikke ind for hvad han gør og du skal jo gøre hvad du føler for. Men jeg er også gammeldags (åbenbart) Så set fra en mere morderne vinkel, tænker jeg at du måske skulle prøve at snakke med ham om hvordan I kan imødegå hans sexuelle drømme, så I fortsat kan være sammen. I min verden bestyder det ikke at du skal tillade ham sex med andre eller selv være med i en 3'kant. Men få snakket om det og hvad I begge har lyst til og evt. hvor I kan mødes på midten.

Og så lige et kram til dig. Synes du står i en svær situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.