Anonym skriver:
Vi er gået fra hinanden.
Han tog afsted og efterlod mig herhjemme med 2 børn.
Han har været grædefærdig. Han har næsten ikke spist,sovet eller drukket i de dage vi ikke var sammen.
Han siger at han primært kun stirrede ind i en skærm eller en væg og var ulykkelig hele tiden.
Jeg ville give ham en chance,vi har trods alt en familie.
Lige pludselig opdager jeg at han nok ikke har været så grædefærdig og ulykkelig after all.........
Jeg har kodeordet til hans fb og han har mit. Jeg skulle egentlig bare følge op på en samtale vi skrev om på chatten inden han kom hjem,men hvad tror i jeg fandt i hans indbakke? En samtale med en kvinde jeg ikke kender. Hun søger et forhold,skriver at hun syntes han ser godt ud,og han svare at de kan mødes men lover ikke at det bliver til noget da han ikke er klar til et forhold. ( Me han vil mmødes med en fremmed. Hvorfor?)
Jeg bliver pænt sagt rigtig vred. Han får mig overbevist om at den her samtale var en joke da han syntes det var sjovt at han kun nåede at stå single i ½ time før det første tilbud kom. En joke?
Han kom hjem. Jeg forsøgte virkelig at fokusere på det positive me det var rigtig svært. I forgårs faldte han i søvn i stolen og havde ikke logget ud af sin fb. Et øjeblik tænkte jeg "lad nu være",men det øjeblik passerede rimmelig hurtigt og så måtte jeg bare finde ud af hvor pålidelig han havde været.
Jeg fandt en samtale med hans kammerat. Samtalen finder sted dagen efter den med kvinden. I samtalen med kammeraten står der at han er nysgerrig hvad angår swingerklub ect.
Jeg blev vred igen. Jeg vækkede ham og så tog vi den derfra.
I går aftes kom der e reklamme for fristet kort inden det skulel starte med onani og sædprøve. Samtalen ender med at han fortæller at han tog en spiller ude i badet mens han boede ved sit vennepar og så tændte jeg helt af......
Hvor meget kan du savne mig og børnene når du kort efter at være blevet single skriver med en ny kvinde om at mødes,og dagen efter er nysgerrig ang swingerklubs og hvor ked af det og ulykkelig kan man lige være hvis man har et behov for at spille den af hos et vennepar mens man står med et påstået knust hjerte?!
Jeg forstår det slet ikke. Hvad ville i tolke det her som for jeg får afvide at der intet lå i samtalen med kvinden og at han bare havde brug for at få tømt sine tanker med kammeraten,og det med p*kspilleriet,ja mennesker har jo behov.
Jeg ved bare at når mit hjerte er knust så ligger mine tanker og behov ikke ved bruseren. Jeg er en kvinde,ikke en mand og jeg forstår slet ikke det her.
?
Hmm den er svær!
Jeg forstår ikke helt, at du skulle ind og se en samtale mellem dig og ham på hans fb? Men det er så hvad det er...
Jeg bryder mig ikke om, at man læser andres personlige mails, men sket er sket.
Hvis du aldrig havde fået at vide, at han kortvarigt, mens l var gået fra hinanden havde skrevet med en anden kvinde, var du så gået tilbage i forholdet og stolet på ham?
Jeg tror ikke der er ret mange, der tænker rationelt lige efter et brud! Og hvis du spørger mig, så er det nok det der er sket her! Han er blevet smigret over, at der var en anden kvinde der synes han var interessant, når nu hans liv lå i ruiner! Så vidt jeg kan læse, så mødtes han ikke med hende, og han kom tilbage til dig, og vil jeres familie! Hvis det er hende der har startet samtalen med ham, så tror jeg, han er bleveg smigret og så har svaret.
Med hensyn til at han skriver til kammeraten, at han synes det kunne være sjovt at prøve en swingerklub, så kan det jo godt være, at han synes det kunne være sjovt at prøve, uden at han ville gøre det.
I forhold til at han har behov for at onanere, så tror jeg slet ikke, at vi kan sættes os ind i, hvilket behov mænd har

det tror jeg på ingen måde, du skal lægge noget som helst i!
Jeg kan godt forstå, at du er ked af det, skuffet og vred! Du står også midt i at du er blevet svigtet af din kæreste, fordi han gik fra dig og jeres børn! Men du er nødt til at beslutte dig for, om du kan tilgive ham eller ej! Hvis du ikke kan det, så kan l nok ikke få det til at fungere
Jeg håber l finder en rigtig god løsning for jer begge og for jeres børn! Jeg tror jeg ville overveje noget parterapi, hvis jeg stod i jeres situation, men det ved jeg jo ikke om det er for jer

Rigtig stort

håber alt det bedste for jer!