Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bassemor<3 skriver: Uhh det jo helt dating profil agtigt det her ! Men sandheden er, at jeg går hjemme på barsel med min vidunderlige søn og RØV keder mig ! mine gode veninder bor alle laaaaangt væk og jeg ses derfor ikke så tit med dem SÅ Nu vil jeg hører om der er nogle søde quinder det kunne tænke sig at hygge med mig og min søn, evt. en cafe tur, eller bare en gåtur eller en film og pige snak Jeg er 22 år og bor i Tarm sammen med min kæreste gennem 6 år og vores søn på lige knap 7 mdr Jeg er som regel i rigtig godt humør og har, vil nogen mene, en ret sort humor, men generelt nyder jeg bare tilværelsen når jeg ikke er på barsel læser jeg til laborant i Esbjerg Håber der er nogen der har lyst til at lære mig at kende
Uhh det jo helt dating profil agtigt det her ! Men sandheden er, at jeg går hjemme på barsel med min vidunderlige søn og RØV keder mig ! mine gode veninder bor alle laaaaangt væk og jeg ses derfor ikke så tit med dem SÅ Nu vil jeg hører om der er nogle søde quinder det kunne tænke sig at hygge med mig og min søn, evt. en cafe tur, eller bare en gåtur eller en film og pige snak Jeg er 22 år og bor i Tarm sammen med min kæreste gennem 6 år og vores søn på lige knap 7 mdr Jeg er som regel i rigtig godt humør og har, vil nogen mene, en ret sort humor, men generelt nyder jeg bare tilværelsen når jeg ikke er på barsel læser jeg til laborant i Esbjerg Håber der er nogen der har lyst til at lære mig at kende
Hej .. Jeg kommer fra Hammerum (6 km fra Herning)
Jeg hedder Carina og er 25 år og har 2 drenge .. Noah på 3 år og Charlie på 7 mdr .. De går dog begge 2 i ins .. jeg læser hjemmefra så har masser af tid til hygge .. Jeg bor ca 20 mins cykeltur fra herning centeret ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CarinaSB skriver: Hej .. Jeg kommer fra Hammerum (6 km fra Herning) Jeg hedder Carina og er 25 år og har 2 drenge .. Noah på 3 år og Charlie på 7 mdr .. De går dog begge 2 i ins .. jeg læser hjemmefra så har masser af tid til hygge .. Jeg bor ca 20 mins cykeltur fra herning centeret ..
Bassemor<3 skriver: hvor sjovt ! Min søn er også (næsten) 7 mdr. Han er fra d. 12/2
hvor sjovt ! Min søn er også (næsten) 7 mdr. Han er fra d. 12/2
Charlie er fra d 9/2 ..
Bassemor<3 skriver: Jep det har jeg ! Ja vi kunne mødes i HC og ose lidt ? Jeg skal heller ikke det vilde
Jep det har jeg ! Ja vi kunne mødes i HC og ose lidt ? Jeg skal heller ikke det vilde
Uh ja ose lyder som en rigtigt god ide
Hvad siger du til mandag eller tirsdag den kommende uge eller ugen efter?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128