Søger veninder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.331 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Bassemor<3

Uhh det jo helt dating profil agtigt det her ! Men sandheden er, at jeg går hjemme på barsel med min vidunderlige søn og RØV keder mig !

mine gode veninder bor alle laaaaangt væk og jeg ses derfor ikke så tit med dem

SÅ Nu vil jeg hører om der er nogle søde quinder det kunne tænke sig at hygge med mig og min søn, evt. en cafe tur, eller bare en gåtur eller en film og pige snak

Jeg er 22 år og bor i Tarm sammen med min kæreste gennem 6 år og vores søn på lige knap 7 mdr Jeg er som regel i rigtig godt humør og har, vil nogen mene, en ret sort humor, men generelt nyder jeg bare tilværelsen

når jeg ikke er på barsel læser jeg til laborant i Esbjerg

Håber der er nogen der har lyst til at lære mig at kende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Janni.

Hej med dig.
Jeg er godt nok ikke på barsel. Jeg bor i Give, som egentlig ikke er så langt fra Tarm (i mine øjne). Min kærestes søster har boet i Tarm, så kender lidt til byen.

Men jeg vil da gerne lære dig at kende. Jeg kan fortælle lidt om mig selv, så tager vi den der fra.

Jeg hedder Janni (no surprice ) Er 31 år. Bor sammen med min kæreste Aksel og vores søn Silas på 17 mdr. Jeg er uddannet social- og sundhedshjælper, arbejder i Horsens.

Sort humor lyder bestemt som noget for mig.

Anmeld

30. august 2012

Bassemor<3

Janni. skriver:

Hej med dig.
Jeg er godt nok ikke på barsel. Jeg bor i Give, som egentlig ikke er så langt fra Tarm (i mine øjne). Min kærestes søster har boet i Tarm, så kender lidt til byen.

Men jeg vil da gerne lære dig at kende. Jeg kan fortælle lidt om mig selv, så tager vi den der fra.

Jeg hedder Janni (no surprice ) Er 31 år. Bor sammen med min kæreste Aksel og vores søn Silas på 17 mdr. Jeg er uddannet social- og sundhedshjælper, arbejder i Horsens.

Sort humor lyder bestemt som noget for mig.

Nej give ligger ikke så langt væk ! vi kunne evt. mødes i herning centret en dag hvis du lyster ?

Anmeld

30. august 2012

Janni.

Bassemor<3 skriver:

Nej give ligger ikke så langt væk ! vi kunne evt. mødes i herning centret en dag hvis du lyster ?

Det kan vi sagtens. Jeg starter på nyt arbejde på mandag, så jeg må lige vende tilbage med en dato.

Anmeld

31. august 2012

GitteC78

Hej

Jeg går også hjemme på barsel

Jeg hedder Gitte og er 34 år. Jeg bor i Videbæk, ikke langt fra dig, sammen med min mand Jesper, og vores guldklumper Daniel på snart 2 år og Nicoline på snart 6 mdr.

Jeg går til baby salmesang og baby svømning og ses med mine veninder som ALLE bor i Herning. Hvis du har lyst kan vi ses

Anmeld

31. august 2012

Bassemor<3

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg går også hjemme på barsel

Jeg hedder Gitte og er 34 år. Jeg bor i Videbæk, ikke langt fra dig, sammen med min mand Jesper, og vores guldklumper Daniel på snart 2 år og Nicoline på snart 6 mdr.

Jeg går til baby salmesang og baby svømning og ses med mine veninder som ALLE bor i Herning. Hvis du har lyst kan vi ses

Heejsa

Det kunne da være rigtig hyggeligt !

Anmeld

31. august 2012

GitteC78

Bassemor<3 skriver:

Heejsa

Det kunne da være rigtig hyggeligt !

Det lyder bare godt.....

Jeg har ikke de vilde planer de næste uger, så mon ikke vi kan finde en dag. Har du bil? Vi har men manden bruger den.

Men vi kan altid mødes i Herning

Anmeld

31. august 2012

Vidunderligeunger

Hej med dig

Jeg bor i Velling (ved Lem/Højmark/Ringkøbing) har en datter på 2 år og en søn på 6 mdr og vil også rigtig gerne lære flere mødre at kende

Jeg er meget alene med børnene pga mandens arbejde, så vi har masser af tid, men det bliver højest sandsynlig med begge børn, så her ville Herning Centret ikke være så smart for mig, men er klar på hjemmehygge af en slags. Kan godt fortælle en masse om mig selv, men jeg tror det er nemmere at mødes og enten så klinger man, ellers gør man ikke

knus  

Anmeld

1. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg hedder Stine, er 33 år. Har thea på 4 år ogalberte på 8 uger. Har min kærste på 10'ende år, plus 2 tosset katte. Er udd pædagog. Bor i gjellerup, 5 min fra Herning centret.

Elsker at se film, så ku måske godt bruge nogen at gå i baby bio med. Prøver på at være lidt kreativ, så er med i en nørkleklub, med 4 veninder, gå til lidt sløjdt. Og hygger med familie og venner. Vil gerne mødes vh stine

Anmeld

1. september 2012

Bassemor<3

GitteC78 skriver:

Det lyder bare godt.....

Jeg har ikke de vilde planer de næste uger, så mon ikke vi kan finde en dag. Har du bil? Vi har men manden bruger den.

Men vi kan altid mødes i Herning

Jep det har jeg ! Ja vi kunne mødes i HC og ose lidt ? Jeg skal heller ikke det vilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.