10aps skriver:
jeg forstår udmærket godt din bekymring, men hvis de forældre til drengene forstår hvilken skade deres børn rent faktisk laver i skolen, så er jeg næsten 100 % på at de vil sætte sig ned med dem og forklare dem at det bare ikke er okay, det ville jeg ihvertfald hvis en forældre ringede til mig og fortalte mit barn "gjorde skade" på et andet barn, for det kan virkelig ramme din søn længere hen, hvis det er noget der bliver ved med at stå på, og samtidig vil nogle af hans andre venner måske med tiden også vende ryggen til ham, for ikke at ende i samme situation, hvis du forstår hvad jeg mener :-) og nu er det ikke fordi jeg skal fortælle dig hvad der sker med din søn og samligne med mig selv, men jeg endte med i mine teenager år ar blive en rigtig ond tøs, sådan lidt den der leder, for det var den eneste måde folk kunne få respekt for mig på, og det har ødelagt mit voksen liv, da folk rent ud sagt er bange for jeg skal svine dem til el. lign. ikke fordi jeg gør det!!!
men fordi folk kender mig som den type person uden at vide hvad fik mig til det!
Hvis jeg var dig ville jeg snakke med forældrene og få dem til at forstå alvoren og så snakke med lærerne i klassen om at sørge for at de fik en pause fra hinanden, forstået på den måde at de ikke kom i samme gruppe, siddepladser osv. til det ligesom er dæmpet lidt af :-) og for guds skyld husk at fortælle din søn at det er dem der gør noget forkert og at det er helt okay at han bliver ked af det for det er ikke okay det de gør! :-)
håber det hjælper lidt
Mange tak for dit svar . Jeg frygter netop hvad det på sigt ødelægger for ham. Han har aldrig været super til at søge nye kammerater. Men har venner men få. Og de 2 er så gået i mod ham ( 4 stk ialt 2 piger & 2 drenge )
Den ene pige plejer han at være bedste ven med, så det gjorde rigtig ondt på ham. Har haft kontakt med hendes mor, men det har ligesom ikke hjulpet.
Kan sagtens følge dig, øv hvor kan de være onde ved hinanden de * skide * unger.
Vi har snakket rigtig meget om det, og om hvordan man opføre sig som en god kammerat. Og at det kan være svært, og at man indimellem gør nogl dummer sager ( evt for at få kontakt ) Snakker med ham om det ikke er ok, men er jo efterhånden også pænt frustreret. Ikke mindst på skole som ikke er særlig god.
Hans bror ( tvilling ) havde en lang periode i 1 kl. hvor han ikke trives pga ballade i klassen ( ikke ham ) Kæmpede en KAMP med skole inspektøren & lærerne. Som at snakke med en dør
Anmeld