Hvad kalder dit barn din nye kæreste?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hvor gammel er din søn?

han er 2 år og 4 mdr

det første lange stykke tid efter vi flyttede sammen igen kaldte han konsekvens Peter for far, men vi har hver gang rettet ham og sagt Peter, og derfor er det stille og roligt kommet til ham at det er Peter, men børn skal have lov at kludre i det når de er en del af en sammenbragt familie, og jeg er også klar over at der en dag kan komme en ny kvinde i hans fars liv som han kan risikere at komme til at kalde for mor ved en fejl, og det er man bare nødt til at acceptere, ihvertfald så længe at barnet bliver rettet på hver gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Min søn er 3 år og han har forstået Alex ikk er hans far men hans far Martin er far .. Så han kalder Alex for Alex og far for far .. Alex og jeg har fået en lille pige sammen og der har det slet ikk været et problem for min søn .. Han er begyndt at sige til hans lille søster f.eks hvis vi venter i bilen .. Cecilie du må ikk blive ked af det , din far kommer snart ..

Jeg tror børn vænner sig til det meget hurtigt .. Det ka ske Mathias kalder Alex far .. Men de plejer dom relt kun at være når han har været på weekend hos sin far

Det blev nok lidt rodet, er ikk helt så god til at forklare mig

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

MarleneOlsen skriver:

Min søn er 3 år og han har forstået Alex ikk er hans far men hans far Martin er far .. Så han kalder Alex for Alex og far for far .. Alex og jeg har fået en lille pige sammen og der har det slet ikk været et problem for min søn .. Han er begyndt at sige til hans lille søster f.eks hvis vi venter i bilen .. Cecilie du må ikk blive ked af det , din far kommer snart ..

Jeg tror børn vænner sig til det meget hurtigt .. Det ka ske Mathias kalder Alex far .. Men de plejer dom relt kun at være når han har været på weekend hos sin far

Det blev nok lidt rodet, er ikk helt så god til at forklare mig

Jeg  sagtens forstå det du skriver, og tusind tak for svaret Og der vil jo være smuttere

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

jah ellers må man jo bare blive ved og forklare det!!

hvor langt er du så hen med baby i maven?

Nu er jeg jo anonym, men du kan da godt få det at vide Jeg er i uge 28.

Anmeld

28. august 2012

mulle85

Anonym skriver:

Nu er jeg jo anonym, men du kan da godt få det at vide Jeg er i uge 28.

så har du heller ikke så lang tid tilbage igen!

Anmeld

28. august 2012

Anonym skriver:

Jeg  sagtens forstå det du skriver, og tusind tak for svaret Og der vil jo være smuttere

Ja , der sker nemlig smuttere men det jo ikk noget barnet kan gøre for

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

så har du heller ikke så lang tid tilbage igen!

Nej, det er helt vildt skønt! Halsbranden kan jeg snart godt undvære

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

MarleneOlsen skriver:

Ja , der sker nemlig smuttere men det jo ikk noget barnet kan gøre for

Selvfølgelig kan de ikke det - og tror da også bare vi griner lidt af det sammen, hvis og når det sker, og så retter jeg ham. Men det er jo også bare et navn en person har.... Tit kan en 'Thomas' have en større indflydelse og fylde mere i ens barns liv end barnets far...

Anmeld

28. august 2012

mulle85

Anonym skriver:

Nej, det er helt vildt skønt! Halsbranden kan jeg snart godt undvære

jah der følger en del med man godt ku undvære hihi

Anmeld

28. august 2012

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan de ikke det - og tror da også bare vi griner lidt af det sammen, hvis og når det sker, og så retter jeg ham. Men det er jo også bare et navn en person har.... Tit kan en 'Thomas' have en større indflydelse og fylde mere i ens barns liv end barnets far...

Det gir jeg dig ret i
Alex er ogs meget mere far for Mathias end Martin er . Mathias ser Martin som far .. Men det er Alex der opdrager .. Hvor tingene hjemme hos Martin er anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.