Åh, lidt svært at komme med en overskrift på mit 'problem'. Vil lige prøve at forklare det nærmere her.
Jeg har et barn med min eks, som vores fælles barn self. kalder for far. De ses hveranden weekend og har et godt forhold.
Vores fælles barn kalder min kæreste ved fornavn, og har lært det siden dag et, at han hedder 'Thomas'. MEN nu er situationen den, at jeg og min nuværende kæreste venter vores første barn sammen, og vores barn skal jo kalde os mor og far - det er jo kun naturligt, da vi jo er det. MEN MEN MEN, vil det forvirrer mit barn som jeg har med min eks??? Han er jo vant til at mors kæreste hedder 'Thomas' og pludselig bliver han også omtalt som far? Elller skal man måske sige 'Far Thomas' eller 'Thomas Far'? når man snakker om ham med mit barn fra tidligere?? Jeg synes det er svært. Han er over 2 år, når han bliver storebror, men det er jo ikke sikkert han vil forstå.
Åååh, det er noget roderi at forklare det på skrift, men håber nogen kan forstå hvad jeg mener. Ellers må jeg prøve igen 
Anmeld