dagpleje og overstimulering HJÆLPPPPP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Klematis

Evt, spørg om han må have sin egen barnevogn med. Det giver tryghed at sove i noget man kender, der lugter af sig selv.
- og læg gerne din sove t-shirt i. Den lugter så godt af mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Ønskeønskeønskebarn

Klematis skriver:

Korte dage kommer jo an på hans sovetider: evt aftal af DP ringer når han er vågnet, og så kommer du med det samme.
Og nogle dage henter du ham inden 2. Lur, og gerne fri onsdag.
Menhvis du har overskud til det: er mit bedste råd vil være at hente ham hjem og vente til oktober. Du starter forfra om en måned. Han vil kende til det med at blive afleveret og henret, men ALT andet er nyt for ham. Det er ikke for pattebørn at starte med at blive passet, det er vildt hårdt for sådan nogle små mennesker.

nej det er det bestemt ikke...Ja, jeg må simpelthen tage den med hende senere i dag og med sundhedsplejersken samt områdeleder og far, og fortælle at det skal være sådan...

Tusind tak for dit svar, det hr hjulpet meget

Anmeld

28. august 2012

Tulle28

Ønskeønskeønskebarn skriver:

jo det har jeg nemlig og tænker osse det skal være sådan... i har valgt at følge det dp moderen siger, men efterhånden virker det ikke så rigtigt!!! hvis han skal have korte dage, hvordan vil man typisk gøre det så??

Nu ved jeg ikke hvordan hans rytme er, men kunne du ikke lade ham være der fra morgenstunden og til han har sovet middagslur f.eks.? Da min datter startede i privat dagpleje (hun var så 13 mdr, så hendes rytme var måske lidt anderledes) blev hun afleveret kl. 8.00, sov morgenlur hos dp, var vågen et par timer og så hentede jeg hende kl. 13.00. Det fungerede rigtig fint:-)

Synes helt sikkert ikke der er nogen grund til fulde dage, hvis du kan klare at have ham hjemme hos dig - det er ihvertfald ikke i hans bedste interesse, hvis du spørger mig.

Kram Tulle, der har også er på barsel og lige har sendt stortudende barn afsted i vuggestue som meget hellere ville blive hjemme hos mooooooooar Men jeg orker ikke at have hende hjemme en fuld dag i øjeblikket

Anmeld

28. august 2012

Ønskeønskeønskebarn

Klematis skriver:

Evt, spørg om han må have sin egen barnevogn med. Det giver tryghed at sove i noget man kender, der lugter af sig selv.
- og læg gerne din sove t-shirt i. Den lugter så godt af mor

den har han  med det har jeg altså været stejl med fra start så kan godt være det;-)

Anmeld

28. august 2012

Ønskeønskeønskebarn

Tulle28 skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan hans rytme er, men kunne du ikke lade ham være der fra morgenstunden og til han har sovet middagslur f.eks.? Da min datter startede i privat dagpleje (hun var så 13 mdr, så hendes rytme var måske lidt anderledes) blev hun afleveret kl. 8.00, sov morgenlur hos dp, var vågen et par timer og så hentede jeg hende kl. 13.00. Det fungerede rigtig fint:-)

Synes helt sikkert ikke der er nogen grund til fulde dage, hvis du kan klare at have ham hjemme hos dig - det er ihvertfald ikke i hans bedste interesse, hvis du spørger mig.

Kram Tulle, der har også er på barsel og lige har sendt stortudende barn afsted i vuggestue som meget hellere ville blive hjemme hos mooooooooar Men jeg orker ikke at have hende hjemme en fuld dag i øjeblikket

åhhh tak for dit svar... det er rart med nogen der ved hvad det drejer sig om og bekræfter en i at man skal stole på egen intuition når det kommer til børnene... der bliver helt sikkert andre aftaler fra og med i dag:-)

Anmeld

28. august 2012

Klematis

Ønskeønskeønskebarn skriver:

den har han  med det har jeg altså været stejl med fra start så kan godt være det;-)

Selvfølgelig kan du det
Du er en god mor, der reagerer på at din dreng har det svært.
Du lyttede til din mavefornemmelse og søgte råd.

Al begyndelse er svær.
Har været pædagog i 12 år. Jeg ved børn har det godt i daginstitution. Alligevel HADER jeg at aflevere mine børn, og føler mig altid som en lidt dårlig mor, hver gang vi siger farvel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.