Hej skønne kvinder...
jeg har sådan behov for jeres hjælp.. Vores søn på ni måneder er startet i dagpleje i sidste uge... Han har det meget svært når mor ellr far ikke er der og har aldrig været passet ude indtil nu.
Han har været en meget syg lille dreng og været igennem alt alt fror meget i dt korte liv. Da han var spæd havde han MEGET svært ved stimulering, og blev enormt hurtig overstimuleret:-(
Nu har han så været afsted i dagpleje med en ngenlunde mild opstart, og var der så igår indtil næsten luk da dp moderen mente det var det rette. Da jeg henter ham er han glad og frisk og glad for at se sin mor. De havde lavet en masse igår og lød til de rigtig havde hygget sig.
Men så starter showet da vi kommer hjem... MEGET træt, urolig osv. Han havde meget svært ved at falde i søvn og sov bare SÅ dårligt natten igennem.... tror jeg var derinde 5-6 gange for at trøste ham og berolige ham... desuden er han begyndt at drømme vidt meget og skriger i søvne...
Han var bundhamrende ulykkelig så snart vi kom ind til dp i dag og var grådkvalt da jeg gik... moderen var det samme da jeg nåede bilen - jeg havde lyst til at tage ham med hjem igen:-)
Jeg tænker han har været overstimuleret og jeg snakkede md dpmoderen om det men hun ville ikke rigtig lytte
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg ved selvfølgelig godt han ikke har været afsted så længe men tingene har jo gået nogenlunde lige indtil nu efter en yderst dårlig nat.... hvad hvis han bliver overstimuleret så hurtigt?? hvad gør de så? jeg er gravid igen og går hjemme men har mange ømme plukveer, derfor han kommer afsted...
Det skal siges at han skal skifte dp mor i oktober igen:-( det er jeg godt nok ked af når det er å hrdt for ham... han når jo nærmest kun at komme i en rytme så bliver den lavet om:-(
hvad gør jeg og hvad mener i om den her situation..?? har behov for erfaringer, råd og vejledning
hilsen en meget ked af det mor 

Anmeld