Eliza skriver:
Har baby brug for det sure lunkne yversele mælk?? 
Jeg GIDER simpelthen snart ikke amme, men jeg skylder sku Mallen at hænge i så længe det er nødvendigt 
han bliver flint hamrede hys og tror jeg forsøger at kvæle ham, hvis jeg brøver at liste en flaske over hans læber.. og egentlig sys jeg pgså at det er fjollet at jeg giver flaske, når jeg nu stadig har mælk i de lange gardiner..
vi snakkede om det i min mødregruppe og der var en der sagde at de sku ha enten yvs eller mme helt frem til de er 1 år ?? 

ahh er det nu os sandt?? eller hvor længe SKAL de ha mælk??
Jeg tror nemlig lige nu at det Mallen har brug for, er ikke så meget mælken, som det er at ligge med en sut og bare ligge tæt op af mig..
ALT RESPEKT TIL DIG for din udmelding om at du ikke GIDER!
Jeg havde det på nøjagtig samme måde. Jeg tænkte lidt i stil om at nu måtte det sku være nok da Leah var de der ca 6 mdr. Hun bed mig, hun hyssede og hun hang på mig konstant.
Jeg kom i forbifarten til at nævne for mig familie og sundhedssandalen at jeg ikke GAD amme mere, da jeg ikke sys det var besværet værd (Da var hun 6 mdr)
Dette sku jeg aldrig ha gjort.. Blev tudet ørerne fulde om at jeg ikk var god nok hvis jeg ikke ammede videre osv osv osv.. Det endte dog med at jeg ammede hende (kun om aftenen til sidst) til hun var 10½ mdr. Ikke af lyst, men fordi tøsen NÆGTEDE alt hvad der mindede om MME.
Jeg kunne sagtens have undværet de sidste 4 mdr og alle de gange hvor hun har været hys og har bidt med alle sine dejlige mange tænder.
Så vil sige... har du ammet i 6 mdr og GIDER du ikke mere. Så stop. Der er ingen der skal komme og fortælle dig at du skal. Hvis det er med hyl skrig og skrål hver gang og det ikke er en hyggestund så vil jeg mene at det skader mere end det gavner.
/Mette
Anmeld