Hvorfor er det, at så snart ens drenge ikke kan sidde på deres mås i 1/2 time, så har de damp?
Jeg syntes den sætning efterhånden er blevet slynget i mit fjæs mange gange, nej mine børn har ikke adhd, damp - kald det hvad du vil - mine drenge er bare ikke vant til at sidde inde foran fjernsynet - vi er udemennesker, der er aktive, mine børn er ikke opdraget med fjernsyn, ipad eller andet skrammel der kræver at de sidder stille, de er opdraget med en frisk gåtur i skoven, lege ude i haven eller gå i stalden ovre ved hestene og tumle rundt i det løse halm, mens mor muger ud...
Nu er jeg så også pludselig i mine midt 20'er blevet "damp-barn", men nej, jeg har ikke damp - jeg kan bare ikke holde ud og sidde på min røv dagen lang og ikke lave noget - jeg skal gerne have noget at lave hele tiden og gerne alle dage - jeg er planlægningsmennske så det gør noget, jeg elsker at vide hvad jeg skal hvornår, således at drengene kan blive i deres rytme, fordi jeg fiser rundt er netop for at få det hele til at gå op i en højre enhed - er det nu pludselig damp?
Fordi man gerne vil lave noget istedet for at sidde i sofaen??
Anmeld