Børne hobbyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lullaby skriver:

Yazmin starter til gymnastik den 10. september.

Ellers har hun gået til babybongo men kunne slet ikke sidde stille så det droppede vi

Jeg er også meget spændt på hva thea siger til at gå til musik!

Det er endlig kommet sig lidt af, at de i hendes børnehave har sagt at de tror hun ville egne sig til det, for hun er helt opslugt af det, når de har musik 1 gang om ugen. Og hun går bare hele tiden og synger, digter sange osv. Håber i hvert fald hun bliver glad for det! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

trunte89

Her starter Sara til gymnastik på torsdag. Dt er hendes 4. Sæson.
Ville også ha meldt hende til dans, men det ligger langt væk, og passer ikke godt med offentligt trafik. Og så koster det 600 for 10 gange, og så blev jeg lidt nærig. Svømning havde vi også snakke om, men tror bare vi nøjes med gymnastik.

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
trunte89 skriver:

Her starter Sara til gymnastik på torsdag. Dt er hendes 4. Sæson.
Ville også ha meldt hende til dans, men det ligger langt væk, og passer ikke godt med offentligt trafik. Og så koster det 600 for 10 gange, og så blev jeg lidt nærig. Svømning havde vi også snakke om, men tror bare vi nøjes med gymnastik.

Gymnastik er også bare rigtig godt.mthea glæder sig også bare til set starter igen!! Vh Stine 

Anmeld

2. september 2012

trunte89

StineW79 skriver:

Gymnastik er også bare rigtig godt.mthea glæder sig også bare til set starter igen!! Vh Stine 

Ja det er så. Sara elsker det også. Sidste sæson gik det halve af hendes stue fra børnehaven på holdet. D havde en fest ungerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.