Børne hobbyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja så er thea blevet meldt til musik en gang pr uge fra midten af sep +  gymnastik 1 gang pr uge, fra midten af sep.

Hun går og synger dagen lang, så i år bestemte vi at hun sku prøve at gå til musik.

Sidste år gik hun til gymnastik og hun elskede det, så det prøver vi igen i år.  

Hva går jeres børn til?? Thea bliver 4 år i sep  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Nettemor

Sebastian går til svømning Det har han gjort siden han var et halvt år og det er bare guld værd!

Vi havde også overvejet noget gymnastik i vinter halvåret men det passer ikke så godt ind i vores uge. Og synes egentlig det er fint kun med 1 ting om ugen lidt endnu..

Satser på at han fra foråret skal på noget leg med bold--> fodbold for de små. Hvis vi kan finde noget her i området helt ned til de 3 år. Han er nemlig bidt af en gal fodbold så tænker at det var lige noget for ham

Anmeld

2. september 2012

bonnie81

min datter på 2 skal starte til gymnastik på tirsdag og vi glæder os

Anmeld

2. september 2012

De3Guldklumper

Her går vi til familie svømning hver søndag.

Alle andre aktiviteter kan det ikke blive til da tidspunkterne ikke passer ind i en familie hvor begge arbejder 37 timer + transport

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Sebastian går til svømning Det har han gjort siden han var et halvt år og det er bare guld værd!

Vi havde også overvejet noget gymnastik i vinter halvåret men det passer ikke så godt ind i vores uge. Og synes egentlig det er fint kun med 1 ting om ugen lidt endnu..

Satser på at han fra foråret skal på noget leg med bold--> fodbold for de små. Hvis vi kan finde noget her i området helt ned til de 3 år. Han er nemlig bidt af en gal fodbold så tænker at det var lige noget for ham

Svømning er også bare rigtig dejligt!! Vi er jævnlig selv afsted sammen med mormor. Vh stine

Anmeld

2. september 2012

StineW79

bonnie81 skriver:

min datter på 2 skal starte til gymnastik på tirsdag og vi glæder os

Vi gik til børn/ forældre gym sidste år. I år ska hun " selv " afsted, og hun glæder sig. Nu er hun jo en stor pige, som hun selv siger  Vh stine

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Pylle3 skriver:

Her går vi til familie svømning hver søndag.

Alle andre aktiviteter kan det ikke blive til da tidspunkterne ikke passer ind i en familie hvor begge arbejder 37 timer + transport

Ja det ka godt blive lidt presset ind i mellem. Heldigvis ka min kærste flexe på hans arbejde, og nu går jeg på barsel. Så nu prøver vi, og håber det ka passe  Vh stine

Anmeld

2. september 2012

De3Guldklumper

StineW79 skriver:

Ja det ka godt blive lidt presset ind i mellem. Heldigvis ka min kærste flexe på hans arbejde, og nu går jeg på barsel. Så nu prøver vi, og håber det ka passe  Vh stine

Ja det er da skønt for jer håber i bliver glade for det.

Her starter meget af det omkring kl 15-16 stykker og når den ene først er hjemme kl 17 og den anden kl 17.30 ja så kan det bare ikke blive så vi er super glade for vores familie svømning

Anmeld

2. september 2012

Lullaby

Yazmin starter til gymnastik den 10. september.

Ellers har hun gået til babybongo men kunne slet ikke sidde stille så det droppede vi

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Pylle3 skriver:

Ja det er da skønt for jer håber i bliver glade for det.

Her starter meget af det omkring kl 15-16 stykker og når den ene først er hjemme kl 17 og den anden kl 17.30 ja så kan det bare ikke blive så vi er super glade for vores familie svømning

Ja så er det jo slet ik muligt! Kærsten arbejder normalt 8-16.30. Men må sådan set selv bestemme om han møder tidliger og går tidliger. Bare kunderne ka få fat på ham melle 9-15 agtigt. Han ka også lave noget arbejde hjemme om aftnen, hvis det er.

Jeg arbejder normalt skiftende morgen og aftenvagter, så vi plejer at skiftes til at tage med. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.