har det af h til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

B&J

Anonym skriver:

ja han er manden i mit liv 1000 tak søde jette

ja som du nok ved har jeg snakket 1000 gange om det men det føre bare ikke rigtig til noget kunne bare godt tænke mig og snakke med nogen som har prøvet noget af det samme

du har helt ret ingen ved hvordan man har det før man selv står i lortet selv....

og håber du kan finde en der har prøvet noget af det samme som dig.... som du kan snakke med jeg vil altid gerne lytte har selv stået i lortet men tror aldrig så slemt som dit

men sender dig 1000kram og håber du kan finde en du kan få snakket en masse ud med for du er en fantastisk person og du fortjener så meget og du har fået en stor del af det især din forlovede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du har helt ret ingen ved hvordan man har det før man selv står i lortet selv....

og håber du kan finde en der har prøvet noget af det samme som dig.... som du kan snakke med jeg vil altid gerne lytte har selv stået i lortet men tror aldrig så slemt som dit

men sender dig 1000kram og håber du kan finde en du kan få snakket en masse ud med for du er en fantastisk person og du fortjener så meget og du har fået en stor del af det især din forlovede

1000 tak jette har du stadig mit nummer? eller så skriv lige en pb hvis du har lyst til at skrive lidt med mig

Anmeld

27. august 2012

B&J

Anonym skriver:

1000 tak jette har du stadig mit nummer? eller så skriv lige en pb hvis du har lyst til at skrive lidt med mig

jamen jeg har dit nr bare du ikke har skiftet nr

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen jeg har dit nr bare du ikke har skiftet nr

prøv lige og send mig en sms så er du sød

Anmeld

27. august 2012

B&J

Anonym skriver:

prøv lige og send mig en sms så er du sød

det har jeg lige gjord

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det har jeg lige gjord

skriver lige til dig på facebook for jeg har ikke fået nogen sms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.