ja som overskriften lyder så har jeg det af h til
ved ikke hvor jeg skal starte men min kæreste er ude at sejle og han kommer først hjem på mandag og det er jo forfærdeligt i sig selv og jeg savner ham rigtig meget
og vi er lige blevet forlovet på cypern og det var rigtig romantisk og vi havde den mest dejlige ferie sammen og det var jo godt nok men
da vi så kom hjem om fredagen skulle han ud og sejle om mandagen og det var helt forfærdeligt jeg har det af h til når han ikke er her hos mig i huset
så om søndagen blev vi enige om at det er sidste gang han tager ud og sejler for ingen af os kan holde til det og lige nu er jeg bare så ked af det
hvad skal jeg lave resten af ugen ? kan slet ikke overskue noget som helst har ikke været i bad i en uge (mega klamt) men kan slet ikke overskue det for kan kun gå i bad når han er hjemme for da jeg gik i bad da jeg var lille lavede min far insest på mig så jeg kan slet ikke li og gå i bad..
det hele er bare et stort rod i mit hoved
og er jeg overhovedet god nok til min forlovede når han kommer fra en kærne familie og jeg kommer fra en familie hvor jeg blev misbrugt af min far og han er alkoholiker og min mor er narkoman er jeg god nok til ham? og hvorfor vil han være sammen med mig og have barn sammen med mig?

undskyld det blev lidt langt men tak for du læste med
ps. hvis du kan gætte hvem jeg er så lad være med at sige det til nogen eller hvad man nu siger..
Anmeld