Så tror jeg sku den er er!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Stivdie

Eliza skriver:

Jah jeg måtte jo komme krybende tilbage til kvinden i mit liv på youtube, efter mit sidespring til "rigtige opskrifter" ja græsset var sku ikke grønnere på den anden side.. 

Her er så hva jeg fik flettet sammen mens buller-ballade berg sov igår 

(lige vågnet og påtvunget ET stk ulden bjørne hue  onde moar!!)

Den er altså virkelig fin den hue!!
Kan du ikke lige smide et link til opskriften/youtube'n?
Den vil jeg da gerne prøve kræfter med en dag ved lejlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Eliza

mariamiss6 skriver:

Jeg er godt nok heller ikke sikker på hvad hun mener på omgang 28.....

Du har altså været uheldig med den opskrift der, jeg synes virkelig du skulle prøve en anden, måske har du så held alligevel

Ellers skal jeg prøve at hækle den, så kan det være jeg kan regne den ud, og skrive den om til dig

Ikke at der skal ændres så meget, men stadig.

den med lige op fangede jeg hurtigt.. det er dog gået op for mig at de masker jeg brugte er stang masker  kendte ikke lige navnene..

Ja jeg ville ha haft Nettemor til at kigge på den opskrift for lige netop omg 28 fatter jeg IKKE en meter af 

Men ville være fedt hvis du kan tyde den for mig

Anmeld

27. august 2012

Eliza

Stivdie skriver:

Den er altså virkelig fin den hue!!
Kan du ikke lige smide et link til opskriften/youtube'n?
Den vil jeg da gerne prøve kræfter med en dag ved lejlighed

helt klart.. Den er vildt nem  http://www.youtube.com/watch?v=YC82AQu6yXA&feature=plcp

Jeg var gostnok ved at komme i bekneb med det hvide garn og har derfor "pyntet" lidt rundt i farverne

Anmeld

27. august 2012

Maja_4000

Eliza skriver:

ja knægten er godtnok os hjemmelavet. godt nok ikke igår, ej heller ved hjælp af youtube og uden at afslørre for meget kan jeg os fortælle at det ikke tog en hel aften 

Hahaha !

Det er en super fin hue du har fået lavet .. Bare jeg kunne finde ud af sådan noget Hehe

Anmeld

27. august 2012

Eliza

Maja_4000 skriver:

Hahaha !

Det er en super fin hue du har fået lavet .. Bare jeg kunne finde ud af sådan noget Hehe

Jeg har lige linket videoen på den.. tro mig DET kan du godt finde du af  Istedet for 10 tommelfinger så har jeg 10 storeteer og JEG har kunne lave den 

Jeg pauser og hakker mig bare igennem og gør præcis som den flinke før/siger jeg skal gøre 

Anmeld

27. august 2012

Stivdie

Eliza skriver:

helt klart.. Den er vildt nem  http://www.youtube.com/watch?v=YC82AQu6yXA&feature=plcp

Jeg var gostnok ved at komme i bekneb med det hvide garn og har derfor "pyntet" lidt rundt i farverne

Tusind tak!!
Nu må de hæklepinde altså godt snart komme, og det kan kun gå for langsomt!!! (Bestilte dem fra Kina i går) :-) :-)

Anmeld

27. august 2012

Eliza

Stivdie skriver:

Tusind tak!!
Nu må de hæklepinde altså godt snart komme, og det kan kun gå for langsomt!!! (Bestilte dem fra Kina i går) :-) :-)

oh ja kender godt det med at bestille online.. Det skulle gerne komme lige når man klikker "bestil" måske endda os gerne lidt før 

Anmeld

27. august 2012

Eliza

Stivdie skriver:

Tusind tak!!

hun har forresten os til helt små bebser.. sådan en kom jeg nemlig til at lave først  

er du forresten skræp til at hækle eller "ny i faget" som jeg ??

Anmeld

27. august 2012

Maja_4000

Eliza skriver:

Jeg har lige linket videoen på den.. tro mig DET kan du godt finde du af  Istedet for 10 tommelfinger så har jeg 10 storeteer og JEG har kunne lave den 

Jeg pauser og hakker mig bare igennem og gør præcis som den flinke før/siger jeg skal gøre 

Jeg har ALDRIG prøvet at hækle .. Men min farmor opgav at lære mig at stikke for mange år siden Haha .. Men jeg vil gerne lære det , så tror jeg skal igang når jeg er færdig med mine sy-projekter Hehe

Anmeld

27. august 2012

Stivdie

Eliza skriver:

hun har forresten os til helt små bebser.. sådan en kom jeg nemlig til at lave først  

er du forresten skræp til at hækle eller "ny i faget" som jeg ??

Mht hækling er jeg stadig så ny, at jeg skal læse op hver gang på hvordan man laver de forskellige masker..
Jeg strikker og syr væsentligt mere, så der kan jeg læse opskrifter forholdsvis "flydende", men nu har jeg besluttet at min hækling også skal opgraderes :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.