Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: De er bare blevet SÅ gode sammen og hun passer bare på ham hele tiden. Og ja det er bare super dejligt. Glæder mig sådan Håber du har det godt. OG tillykke med lille Abbie
De er bare blevet SÅ gode sammen og hun passer bare på ham hele tiden. Og ja det er bare super dejligt. Glæder mig sådan Håber du har det godt. OG tillykke med lille Abbie
Det er bare så dejligt
Jo tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Er det ikke dig som kender Camilla? Kan det passe jeg har set billeder af mikkas og malte sammen? Eller husker jeg mon forkert?
Er det ikke dig som kender Camilla? Kan det passe jeg har set billeder af mikkas og malte sammen? Eller husker jeg mon forkert?
Der er da vidst noget jeg er gået glip af der, smukke!
Ej hvor lækkert, at hans far kommer på fredag! Glæder mig til at høre hvad Mikkas siger til det - og hvad farmand gør.
Og hvor er det vildt at han kan så meget mere end Ida!
Omsorgsgiver skriver: Ej hvor er det dog bare en kær og køn dreng du har dig Og sød hund
Ej hvor er det dog bare en kær og køn dreng du har dig
Og sød hund
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Det gør jeg Og ja, det kan godt passe at du har det
Det gør jeg Og ja, det kan godt passe at du har det
Synes nok Mikkas så bekendt ud. Men blev pludselig i tvivl
rikkeregnbue skriver: Der er da vidst noget jeg er gået glip af der, smukke! Ej hvor lækkert, at hans far kommer på fredag! Glæder mig til at høre hvad Mikkas siger til det - og hvad farmand gør. Og hvor er det vildt at han kan så meget mere end Ida!
Janni. skriver: Synes nok Mikkas så bekendt ud. Men blev pludselig i tvivl
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Ej det for dårligt jeg ikke har haft informeret dig! Men ja, det er så fantastisk, og skal nok give update!!! Hvad kan Ida nu, da? Hun er sååååå smuk!
Ej det for dårligt jeg ikke har haft informeret dig! Men ja, det er så fantastisk, og skal nok give update!!! Hvad kan Ida nu, da? Hun er sååååå smuk!
Hehe. Jamen, hun kan sidde selv og trille.. Det er det.
Hun gør slet ikke tegn til at ville kravle eller rejse sig op af ting
rikkeregnbue skriver: Hehe. Jamen, hun kan sidde selv og trille.. Det er det. Hun gør slet ikke tegn til at ville kravle eller rejse sig op af ting
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Mikkas begyndte os på at stå op af ting lige pludselig. Men ellers prøv at stil hende op og hold hende det gjorde jeg, men pludselig ville han det sku selv - og shit et fjæs jeg fik på da han rejste sig op af sig selv!
Mikkas begyndte os på at stå op af ting lige pludselig. Men ellers prøv at stil hende op og hold hende det gjorde jeg, men pludselig ville han det sku selv - og shit et fjæs jeg fik på da han rejste sig op af sig selv!
Har prøvet, men hun tager slet ikke fast ved tingene, selvom jeg også holder hende. Og så tror jeg bare det er et tegn på at det er for tidligt for hende - det kommer nok,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128