Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skøn familie du har.
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Nu er det længe siden jeg sidst har lavet en opdate :')Mikkas er nu 7, snart 8 måneder. Han kravler, står og kan gå hvis han står op af vores sofabord eller reolerne. Han rejser sig også op i tremmesengen engang i mellem. Lille lort . Hans livret er nu kød og kartofler og sovs - og helst KUN det. Han gider ikke sin flaske længere, helst bare kød og kartofler og sovs . Han går nu til babysvømning og babygymnastik. OG HAN ELSKER DET. Han sover stadig igennem om natten, som han altid har gjort Og nu har han fået øjnene op for hans HELT STORE KÆRLIGHED! - Vores lille prinsesse hund Trille. Han ELSKER hende, og hun ELSKER ham! Hvis de kan komme til det, ja så vil de ligge sammen hele dagen, og også i barnevognen når vi går tur. De to hænger bare sammen OG DET BEDSTE AF DET HELE. Mikkas's far er endelig ved at komme på banen, efter at jeg har forsøgt intenst det sidste 1½ år. og han kommer og ser ham for første gang på fredag GLÆDER MIG HELT VILDT TIL AT VISE HAM HANS VIDUNDERLIGE SØN! Og med hensyn til vores lille hunde prinsesse, så har hun her i weekenden været til hundemassage og hundesvømning <3 og hun nød det fuuuuldt ud! - så det var bare alle pengene værd! Her kommer lige nogle billeder af hele vores lille familie
Nu er det længe siden jeg sidst har lavet en opdate :')Mikkas er nu 7, snart 8 måneder. Han kravler, står og kan gå hvis han står op af vores sofabord eller reolerne. Han rejser sig også op i tremmesengen engang i mellem. Lille lort . Hans livret er nu kød og kartofler og sovs - og helst KUN det. Han gider ikke sin flaske længere, helst bare kød og kartofler og sovs . Han går nu til babysvømning og babygymnastik. OG HAN ELSKER DET. Han sover stadig igennem om natten, som han altid har gjort Og nu har han fået øjnene op for hans HELT STORE KÆRLIGHED! - Vores lille prinsesse hund Trille. Han ELSKER hende, og hun ELSKER ham! Hvis de kan komme til det, ja så vil de ligge sammen hele dagen, og også i barnevognen når vi går tur. De to hænger bare sammen OG DET BEDSTE AF DET HELE. Mikkas's far er endelig ved at komme på banen, efter at jeg har forsøgt intenst det sidste 1½ år. og han kommer og ser ham for første gang på fredag GLÆDER MIG HELT VILDT TIL AT VISE HAM HANS VIDUNDERLIGE SØN! Og med hensyn til vores lille hunde prinsesse, så har hun her i weekenden været til hundemassage og hundesvømning <3 og hun nød det fuuuuldt ud! - så det var bare alle pengene værd! Her kommer lige nogle billeder af hele vores lille familie
Sikke et dejligt indlæg
hvor er jeg glad for at høre at Trille og Mikkas er blevet så gode venner
hvor dejlig at Mikkas far alligevel gerne vil se sin lille dreng
Janni. skriver: Skøn familie du har.
Super skøn søn du har
Og dejligt hans far endelig ved se ham.. håber det kommer til at gå godt
Rinepigen skriver: Sikke et dejligt indlæg hvor er jeg glad for at høre at Trille og Mikkas er blevet så gode venner hvor dejlig at Mikkas far alligevel gerne vil se sin lille dreng
meem skriver: Super skøn søn du har Og dejligt hans far endelig ved se ham.. håber det kommer til at gå godt
Ej hvor er det dog bare en kær og køn dreng du har dig
Og sød hund
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Mange tak
Mange tak
Er det ikke dig som kender Camilla? Kan det passe jeg har set billeder af mikkas og malte sammen? Eller husker jeg mon forkert?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128