Fortælle chefen man skal i behandling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Ja, jeg må lige gå og "snakke med mig selv" (sådan gør jeg altid, hvis der er nogle større ting jeg skal snakke om) Og vender og drejer det inde i hovedet, inden jeg tager springet 

Men han venter selv barn her i september, så tror nu nok jeg bør vente med at begynde projektet til tidligst oktober. Eller skal man ikke tage så meget hensyn til arbejdspladsen?? 

Det er en god ting at du får vendt og drejet det inde i hovedet, inden du gør noget. Så er du sikker på ikke at handle overilet og måske fortryde det bagefter. Har du snakket med din kæreste om det? Evt. familie, hvis de ved noget om det?

Jeg er super lettet over min chef ved det, så jeg ikke skal lyve overfor ham. Og jeg er glad over han ved hvorfor jeg måske kan have nogle "nede" dage og sådan. Det er kun mine kollegaer der skal have en lille hvid løgn eller hvad man skal sige. Dem ønsker jeg nemlig ikke at indrage i det, før vi forhåbentlig står med en positiv test.

Jeg synes egentlig ikke at du burde vente med at starte behandling til oktober, bare fordi din chef skal være far til september. Jeg synes bare det gælder om at komme igang så hurtigt man kan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Det er en god ting at du får vendt og drejet det inde i hovedet, inden du gør noget. Så er du sikker på ikke at handle overilet og måske fortryde det bagefter. Har du snakket med din kæreste om det? Evt. familie, hvis de ved noget om det?

Jeg er super lettet over min chef ved det, så jeg ikke skal lyve overfor ham. Og jeg er glad over han ved hvorfor jeg måske kan have nogle "nede" dage og sådan. Det er kun mine kollegaer der skal have en lille hvid løgn eller hvad man skal sige. Dem ønsker jeg nemlig ikke at indrage i det, før vi forhåbentlig står med en positiv test.

Jeg synes egentlig ikke at du burde vente med at starte behandling til oktober, bare fordi din chef skal være far til september. Jeg synes bare det gælder om at komme igang så hurtigt man kan.

Ja har snakket med manden  Og han siger jeg selv må bestemme hvad jeg gør (om jeg fortæller sandheden, eller finder på noget andet). Han er nok bange for jeg vil blive fyret. Men han forventer også altid det værste. Hehe

Vi har ingen planer om at familien skal vide noget om det. Og det er vi begge ret enige om. Måske også derfor jeg har det skidt med at skulle fortælle chefen det, for var egentlig helst fri.

Ville også rigtig gerne igang så hurtigt som muligt, men idét det er en lille virksomhed, er det ikke hensigtsmæssigt med vikarer osv.. Hvis du forstår mig ret? Men kunne være jeg skulle tænke mere på mig selv 

Puhha, sidder og får helt knuder i maven, bare med tanken om hvad jeg skal sige 

Anmeld

28. august 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Ja har snakket med manden  Og han siger jeg selv må bestemme hvad jeg gør (om jeg fortæller sandheden, eller finder på noget andet). Han er nok bange for jeg vil blive fyret. Men han forventer også altid det værste. Hehe

Vi har ingen planer om at familien skal vide noget om det. Og det er vi begge ret enige om. Måske også derfor jeg har det skidt med at skulle fortælle chefen det, for var egentlig helst fri.

Ville også rigtig gerne igang så hurtigt som muligt, men idét det er en lille virksomhed, er det ikke hensigtsmæssigt med vikarer osv.. Hvis du forstår mig ret? Men kunne være jeg skulle tænke mere på mig selv 

Vi har heller ingen planer om at familien skal vide noget før vi står med den positive test. Så kan sagtens følge dig!

Tror virkelig det er bedst at du tænker på dig selv i denne situation!

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Vi har heller ingen planer om at familien skal vide noget før vi står med den positive test. Så kan sagtens følge dig!

Tror virkelig det er bedst at du tænker på dig selv i denne situation!

Mange tak for dine svar 

Jeg må igang med at snakke lidt med mig selv.. Hihi 

Anmeld

29. august 2012

løkkeled

Du behøver overhovedet ikke at være syg, hverken efter det ene eller det andet.

Jeg har ogspå været igennem fertilitetsbeh og har ikke skulle have ekstra fri.

Anmeld

29. august 2012

baby012

Han må gerne fyre dig "uden grund" det er desværre ikke ulovligt, som det er når man er gravid .. Jeg ville tie med det hvis jeg var dig 

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

løkkeled skriver:

Du behøver overhovedet ikke at være syg, hverken efter det ene eller det andet.

Jeg har ogspå været igennem fertilitetsbeh og har ikke skulle have ekstra fri.

Hvordan planlagde du det så?

Kunne du komme til det efter arbejde eller hvordan?

Har halvanden time hver vej nemlig.

Anmeld

31. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Du kunne ligeså godt være mig

Lige bortset fra at vi ikke er nået så langt som Jer........ men ellers nøjagtig de samme dilemaer med lille arbejdsplads, få fridage, angst for fyring og dårlig samvittighed over at fortie det hele.

Jeg har ikke et kanon forhold til min chef, men vi har respekt for hinanden.... så jeg regner ikke med han tager røven på mig, men man ved jo aldrig

men helt ærligt så vil jeg hellere være ærlig og tage chancen, for hvis han fyrer mig, så er det alligevel ikke et sted jeg vil kunne trives fremover, når jeg får børn

men har også knuder i maven.... glæder mig til vi har været til udredning og der ligger svar, så man kan få lettet op for hemmelighederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.