Anonym skriver:
Ja har snakket med manden
Og han siger jeg selv må bestemme hvad jeg gør (om jeg fortæller sandheden, eller finder på noget andet). Han er nok bange for jeg vil blive fyret. Men han forventer også altid det værste. Hehe
Vi har ingen planer om at familien skal vide noget om det. Og det er vi begge ret enige om. Måske også derfor jeg har det skidt med at skulle fortælle chefen det, for var egentlig helst fri.
Ville også rigtig gerne igang så hurtigt som muligt, men idét det er en lille virksomhed, er det ikke hensigtsmæssigt med vikarer osv.. Hvis du forstår mig ret? Men kunne være jeg skulle tænke mere på mig selv 
Puhha, sidder og får helt knuder i maven, bare med tanken om hvad jeg skal sige 
Du kunne ligeså godt være mig
Lige bortset fra at vi ikke er nået så langt som Jer........ men ellers nøjagtig de samme dilemaer med lille arbejdsplads, få fridage, angst for fyring og dårlig samvittighed over at fortie det hele.
Jeg har ikke et kanon forhold til min chef, men vi har respekt for hinanden.... så jeg regner ikke med han tager røven på mig, men man ved jo aldrig
men helt ærligt så vil jeg hellere være ærlig og tage chancen, for hvis han fyrer mig, så er det alligevel ikke et sted jeg vil kunne trives fremover, når jeg får børn
men har også knuder i maven.... glæder mig til vi har været til udredning og der ligger svar, så man kan få lettet op for hemmelighederne 
Anmeld