Artikkel om lille Buster og hans edningsmænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

jydeinden

SaNiNa skriver:

http://gonews.dk.msn.com/indland/personalet-opdagede-ingenting-buster-blev-n%C3%A6sten-kvalt-i-sand

Puha det må være en vær families maridt og er ikke sikker på min dreng ville komme i den børnehave igen.

Mit hjerte er hos buster og hans familie og sikke en indsat af to små drenge.

jeg var blevet stikhamrende tosset hvis det artiklen skriver er sandt. et er at man overhører et barn, og en voksens råb om hjælp, men noget andet at man ignorer det at barnet har været livløst og ikke ringer efter hjælp, og at man heller ikke fortæller forældrene sandheden.. nøj jeg var blevet mere end sur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

twinny

Puhha og mine drenge starter i VS i næste uge. Vi har slet ikke lyst til at sende dem afsted.  efter børn bliver begravet levende og skambidt.  Jeg forstår slet slet ikke hvordan det kan lade sig gøre.

Anmeld

27. august 2012

SaNiNa

4kløver skriver:

Det med taxa har jeg oplevet. Gudskelov havde min søde taxa ringet derind og sagt at de havde taget et forkert barn ellers var hun bare smidt af i den anden ende af byen. Det var ikke samme selskab så var glad for at han hurtigt slå alarm.

De må jo ikke have styr på hvem der høre tl hvor når de kan gøre sådan noget

Anmeld

27. august 2012

SaNiNa

jydeinden skriver:

jeg var blevet stikhamrende tosset hvis det artiklen skriver er sandt. et er at man overhører et barn, og en voksens råb om hjælp, men noget andet at man ignorer det at barnet har været livløst og ikke ringer efter hjælp, og at man heller ikke fortæller forældrene sandheden.. nøj jeg var blevet mere end sur

Ja, jeg havde nok givet dem en opsamling og så var de bevet sagsøgt...

Syntes det er så dejlig at høre at moderen har taget kontakt og fortalt dem sandheden... Håber virkelig at artiklen ikke er sand.

Anmeld

27. august 2012

SaNiNa

twinny skriver:

Puhha og mine drenge starter i VS i næste uge. Vi har slet ikke lyst til at sende dem afsted.  efter børn bliver begravet levende og skambidt.  Jeg forstår slet slet ikke hvordan det kan lade sig gøre.

Vil lige sige at være børnhave har vi ingen problemer alle de voksne kender alle børne og der er 55 børn og 3 stuer.

Anmeld

27. august 2012

jydeinden

SaNiNa skriver:

Ja, jeg havde nok givet dem en opsamling og så var de bevet sagsøgt...

Syntes det er så dejlig at høre at moderen har taget kontakt og fortalt dem sandheden... Håber virkelig at artiklen ikke er sand.

ja stor respekt for det, men man korser sig over at det er en anden "fremmed" der skal fortælle hvad der er sket med ens barn.. i en anden artikel står der jo at faderen godt kan mærke på sin søn at der er et eller andet meget galt, han ved dog ikke hvad, men barnet reagerer ikke som det plejer ( det tror da fanden )

men den mor som har taget affære burde efter min mening også overveje om hun ønsker at hendes børn skal passes sådan et sted, for de er jo lige så meget i fare som Buster var.

Anmeld

27. august 2012

SaNiNa

jydeinden skriver:

ja stor respekt for det, men man korser sig over at det er en anden "fremmed" der skal fortælle hvad der er sket med ens barn.. i en anden artikel står der jo at faderen godt kan mærke på sin søn at der er et eller andet meget galt, han ved dog ikke hvad, men barnet reagerer ikke som det plejer ( det tror da fanden )

men den mor som har taget affære burde efter min mening også overveje om hun ønsker at hendes børn skal passes sådan et sted, for de er jo lige så meget i fare som Buster var.

Helt sikker

Anmeld

27. august 2012

Pinkrose

Ej hvor får jeg ondt i mit hjerte når jeg ser de billeder af ham, hvor må han ha været ked og bange. Og det samme med den dreng der blev bidt så voldsomt.
Og bliver sindsyg bange på min lille piges vegne

Anmeld

27. august 2012

Lene32

Uha,stakkels dreng
Tør sgu næsten ikke sende min søn i børnehave mere!
Og da hellere ikke min datter når hun skal starte i vuggestue i feb 2013!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.