Loa skriver:
Puha tuder snart over alle de forfærdelige ting der sker i vuggestuer og børnehaver.....
Det er simpelthen forfærdeligt... Hvordan kan pædagogerne ikke vide den lille dreng ligger der? Og hvordan kan de ikke ringe 112 så snart de bliver gjort opmærksom på det....
Og hvad sker der oppe i hovedet på det store barn!!!!! 
Der har en endefuld eddermame været på sin plads....
Sikke to gode drenge der fik gjort deres mor obs på det.... 
Ja det er skrækkeligt alt det som man høre om lige fortiden som handler om børn.
Men syntes nu ikke det større barn skulle slås, det er stadig et barn og har ikke føling med hvornår man går over grænsen i sådan en situation barnet ved nok godt man ikke må begrave en anden, men der fra og så til at vide hvad det kan indebære det tror jeg simpelhen ikke et par på 3-5 år ved.
Vores egen dreng på 3.3 år ved det i hverfald ikke.
Det er mere pædagogerne som ikke har hold øje med børnene og at der skal kaldes så mange gange før de reagere syntes jeg er virkelig skræmmende (endnu et tegn på de er for få)
Jeg bliver virkelig harm over de ikke til kalder en ambulance og før lille Buster på skadestuen det forstår jeg bare ikke, og at de først kontakter forældrene 30 min senere, deres barn har været bevidstløs jeg ville som forældre gerne have det afvide med det samme så jeg kunne komme og være hos mit barn...
Håber virkelig der bliver gjort noget i vores børnehave/vuggestuer efter alt det som sker lige fortiden og at den pågældne børnehave få snakket om hvad der lige er sket og ikke sket.
Anmeld