Artikkel om lille Buster og hans edningsmænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. august 2012

SaNiNa

http://gonews.dk.msn.com/indland/personalet-opdagede-ingenting-buster-blev-n%C3%A6sten-kvalt-i-sand

Puha det må være en vær families maridt og er ikke sikker på min dreng ville komme i den børnehave igen.

Mit hjerte er hos buster og hans familie og sikke en indsat af to små drenge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Loa

SaNiNa skriver:

http://gonews.dk.msn.com/indland/personalet-opdagede-ingenting-buster-blev-n%C3%A6sten-kvalt-i-sand

Puha det må være en vær families maridt og er ikke sikker på min dreng ville komme i den børnehave igen.

Puha tuder snart over alle de forfærdelige ting der sker i vuggestuer og børnehaver.....
Det er simpelthen forfærdeligt... Hvordan kan pædagogerne ikke vide den lille dreng ligger der? Og hvordan kan de ikke ringe 112 så snart de bliver gjort opmærksom på det....

Og hvad sker der oppe i hovedet på det store barn!!!!!
Der har en endefuld eddermame været på sin plads....

Sikke to gode drenge der fik gjort deres mor obs på det....

Anmeld

27. august 2012

HeXeri

SaNiNa skriver:

Jeg mangler ord.....

Men alligevel kan jeg mærke raseriet banke på, deromme bag ved. Hvad i hede hule h****** sker der for de danske pædagoger?
Hvornår er der sket nok uheld til vi tager os en samtale om vuggestuerne, deres pædagoger og den tid de bruger sammen?

Krydser fingre for der ikke sker lille Buster noget varigt

Anmeld

27. august 2012

morethanperfect

SaNiNa skriver:

Ej nej nej 

Anmeld

27. august 2012

SaNiNa

Loa skriver:

Puha tuder snart over alle de forfærdelige ting der sker i vuggestuer og børnehaver.....
Det er simpelthen forfærdeligt... Hvordan kan pædagogerne ikke vide den lille dreng ligger der? Og hvordan kan de ikke ringe 112 så snart de bliver gjort opmærksom på det....

Og hvad sker der oppe i hovedet på det store barn!!!!!
Der har en endefuld eddermame været på sin plads....

Sikke to gode drenge der fik gjort deres mor obs på det....

Ja det er skrækkeligt alt det som man høre om lige fortiden som handler om børn.

Men syntes nu ikke det større barn skulle slås, det er stadig et barn og har ikke føling med hvornår man går over grænsen i sådan en situation barnet ved nok godt man ikke må begrave en anden, men der fra og så til at vide hvad det kan indebære det tror jeg simpelhen ikke et par på 3-5 år ved.

Vores egen dreng på 3.3 år ved det i hverfald ikke.

Det er mere pædagogerne som ikke har hold øje med børnene og at der skal kaldes så mange gange før de reagere syntes jeg er virkelig skræmmende (endnu et tegn på de er for få)

Jeg bliver virkelig harm over de ikke til kalder en ambulance og før lille Buster på skadestuen det forstår jeg bare ikke, og at de først kontakter forældrene 30 min senere, deres barn har været bevidstløs jeg ville som forældre gerne have det afvide med det samme så jeg kunne komme og være hos mit barn...

Håber virkelig der bliver gjort noget i vores børnehave/vuggestuer efter alt det som sker lige fortiden og at den pågældne børnehave få snakket om hvad der lige er sket og ikke sket.

Anmeld

27. august 2012

SaNiNa

HeXeri skriver:

Jeg mangler ord.....

Men alligevel kan jeg mærke raseriet banke på, deromme bag ved. Hvad i hede hule h****** sker der for de danske pædagoger?
Hvornår er der sket nok uheld til vi tager os en samtale om vuggestuerne, deres pædagoger og den tid de bruger sammen?

Krydser fingre for der ikke sker lille Buster noget varigt

Ja jeg håber godt nok også snart vores politikker får øjnene op og får gjort noget ved det

For ikke så længe siden blev en dreng sendt med en taxa og da forældrene kom efter barnet var det væk, det var så det forkerte barn som kom med taxa´en og man viste ikke lige hvor taxa´en skulle hen

i sidste uge er det en dreng som bliver skam bidt af et andet barn.

Anmeld

27. august 2012

serinasmor

puhh .. 

bliver helt dårlig ved tanken ... tænk hvis han ikke var blevet fundet i tide ...

Anmeld

27. august 2012

Tulle28

Ååh nej ikke igen.... Hvor forfærdeligt:-( Men jeg var seriøst gået amok på det personale, der ikke reagerede - nu siger artiklen ikke noget om, hvor stor institutionen er, men at man kan kalde 7-10 gange uden nogen reagerer (og hun har jo nok ikke hvisket med rolig stemme, tænker jeg!) er det simpelthen ikke i orden. Jeg ved ikke om jeg ville kunne være taget derfra med ro i sindet må jeg indrømme.

Anmeld

27. august 2012

4kløver

SaNiNa skriver:

Ja jeg håber godt nok også snart vores politikker får øjnene op og får gjort noget ved det

For ikke så længe siden blev en dreng sendt med en taxa og da forældrene kom efter barnet var det væk, det var så det forkerte barn som kom med taxa´en og man viste ikke lige hvor taxa´en skulle hen

i sidste uge er det en dreng som bliver skam bidt af et andet barn.

Det med taxa har jeg oplevet. Gudskelov havde min søde taxa ringet derind og sagt at de havde taget et forkert barn ellers var hun bare smidt af i den anden ende af byen. Det var ikke samme selskab så var glad for at han hurtigt slå alarm.

Anmeld

27. august 2012

4kløver

Tror det er godt at min søn er skrevet op til Dp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.