Shit! Jeg tror sku vi springer ud i det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Jeg kender det godt, jeg er selv en overtænker! Hjernen står aldrig stille og selvom jeg har prøvet at gennemtænke det her baby-halløj MANGE gange for at ruste os så godt som muligt, så er der bare mange ting man ik er herre over, selvom man prøver at være det

Det er rart, der er andre der har det sådan!
Nu har jeg været ude at købe graviditetsvitaminer, og så tager vi den et knald af gangen derfra ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Det er rart, der er andre der har det sådan!
Nu har jeg været ude at købe graviditetsvitaminer, og så tager vi den et knald af gangen derfra ;-)

Lyder som en fornuftig beslutning, for jeg synes det lyder som om i er klar til det

Det kan jo oz være der går lang tid før der sker noget.. Hos os skulle der kun et forsøg til, og jeg troede der ville gå længere så jeg stod pludselig meget hurtigt med 2 streger og så kom tankerne "SHIT nu er der ingen vej tilbage" men de forsvinder igen Og vender tilbage igen... Og forsvinder igen

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Lyder som en fornuftig beslutning, for jeg synes det lyder som om i er klar til det

Det kan jo oz være der går lang tid før der sker noget.. Hos os skulle der kun et forsøg til, og jeg troede der ville gå længere så jeg stod pludselig meget hurtigt med 2 streger og så kom tankerne "SHIT nu er der ingen vej tilbage" men de forsvinder igen Og vender tilbage igen... Og forsvinder igen

Det er også lige min tanke!
Hvis jeg allerede står med to streger i næste måned, vil jeg nok også være lidt "SHIT! Allerede?", men hvis vi nu er nogen af dem, der skal bruge op mod to år på at få det til at lykkes, så er jeg jo næsten 30 inden..
Har svært ved at forestille mig at være mor, lige nu (hvilket vel er klart nok, når jeg nu ikke engang har været gravid?) men kan SLET ikke forestille mig at blive gammel og ikke have børn og få børnebørn etc.

Anmeld

28. august 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Det er også lige min tanke!
Hvis jeg allerede står med to streger i næste måned, vil jeg nok også være lidt "SHIT! Allerede?", men hvis vi nu er nogen af dem, der skal bruge op mod to år på at få det til at lykkes, så er jeg jo næsten 30 inden..
Har svært ved at forestille mig at være mor, lige nu (hvilket vel er klart nok, når jeg nu ikke engang har været gravid?) men kan SLET ikke forestille mig at blive gammel og ikke have børn og få børnebørn etc.

Nej præcis! nogle gange skal man bare springe ud i det! Jeg har oz altid vidst jeg ville være mor.. Og så må man gå igennem graviditeten med kvalme og øv, afsluttet af en fødsel som ingen iøvrigt går og tænker "YES giv mig mere smerte! Jeg elsker det!" Men følelsen bagefter er helt ubeskrivelig! Og jeg vil sige min fødsel var slet ik så slem som frygtet! Jeg klarede at føde en stjernekigger uden nogen form for smertelindring

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Nej præcis! nogle gange skal man bare springe ud i det! Jeg har oz altid vidst jeg ville være mor.. Og så må man gå igennem graviditeten med kvalme og øv, afsluttet af en fødsel som ingen iøvrigt går og tænker "YES giv mig mere smerte! Jeg elsker det!" Men følelsen bagefter er helt ubeskrivelig! Og jeg vil sige min fødsel var slet ik så slem som frygtet! Jeg klarede at føde en stjernekigger uden nogen form for smertelindring

Wow, flot med en stjernekigger uden lindring!!
Er ikke så bange for fødselssmerten. Er godt nok lidt af en kylling mht smerte, men tænker bare at det er måske 1/2 - 2 døgn af hele mit liv, så det skal jeg nok finde ud af at håndtere :-)
Jeg har egentlig altid sagt at jeg skulle ikke være mor, men karrierekvinde. Men efter jeg er blevet ældre har jeg konkluderet at jeg ikke kan forestille mig ikke at få en familie, og så skal jeg jo bare have taget mig sammen og lavet den :-)

Anmeld

28. august 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Wow, flot med en stjernekigger uden lindring!!
Er ikke så bange for fødselssmerten. Er godt nok lidt af en kylling mht smerte, men tænker bare at det er måske 1/2 - 2 døgn af hele mit liv, så det skal jeg nok finde ud af at håndtere :-)
Jeg har egentlig altid sagt at jeg skulle ikke være mor, men karrierekvinde. Men efter jeg er blevet ældre har jeg konkluderet at jeg ikke kan forestille mig ikke at få en familie, og så skal jeg jo bare have taget mig sammen og lavet den :-)

Jo jo min jm siger oz at kan man føde en stjernekigger som førstegangs fødende uden lindring så kan man føde hvad som helst, så kæresten ønsker sig en giraf

Det er jo bare at komme i gang Jo før man er færdig med barsels-racet jo før kan man gøre rigtig karierre

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Jo jo min jm siger oz at kan man føde en stjernekigger som førstegangs fødende uden lindring så kan man føde hvad som helst, så kæresten ønsker sig en giraf

Det er jo bare at komme i gang Jo før man er færdig med barsels-racet jo før kan man gøre rigtig karierre

Haha! En giraf lyder som en rigtig god idé! :-):-)
Jeg er til en grillselskab i eftermiddag, hvor der er en dreng på 6 måneder til stede... Kan jo slet ikke lade være at kigge på ham, er altså lidt skruk!

Anmeld

30. august 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Haha! En giraf lyder som en rigtig god idé! :-):-)
Jeg er til en grillselskab i eftermiddag, hvor der er en dreng på 6 måneder til stede... Kan jo slet ikke lade være at kigge på ham, er altså lidt skruk!

Så er det jo bare at give den gas med at lave baby

Anmeld

30. august 2012

Masig

MissMona skriver:

Man er efter min mening skruk når man kan nikke genkendende til flere af nedestående:

* Man er parat til at babysitte for hvem som helst, helt gratis på en lørdag aften

* Man i selskab med en forælder med en baby altid siger: - Må jeg ikke holde ham/hende

* Når man frivilligt melder sig til at skifte ble på en unge, fordi den bare er så sød

* Når man bliver jaloux på alle dem der er gravide eller har små børn

* Når man finder på navne til sin baby-to-be

* Når man tjekker baby.dk lige så meget som sin facebook

* Når man synes projekt baby går for langsomt

* Når man begynder at købe graviditets-teste og æg-løsningsteste og tester før tid

* Når man -når man vågner - tjekker sin temperatur, sit sekret og fører det ind i et skema eller i hukommelsen

* Når man knuller på den helt rigtige dag, selvom man kun har semi- (måske slet ikke) lyst

* Når man synes 12 chancer på et år er alt for lidt

* Når man 2. eller 3. månede inde i mission baby overvejer fertilitetsbehandling fordi det ikke er lykkedes at blive gravid endnu

* Når man holder øje med tilbuddene på babyting i butikkerne og forholder sig til dem

* Når man køber en enkelt eller 2 ting (eller flere) til sin baby-to-be, førend man er gravid

Man kunne lave en hel tråd om det her, jeg er sikker på der er mange der kan tilføje mere til skrukhedsbarometeret!

Pøj pøj med projektet. I har den helt rigtige alder og også de rigtige rammer lyder det til. Bare klø på!

KRam MissMona

Hehe når man kan nikke genkendende til flere af dem... Mand, jeg har da været fuldstændig overdrevet urealistisk skruk så for jeg kunne sige ja til samtlige af dem du har remset op fra længe før vi gik igang med projekt baby og indtil jeg faktisk havde født hehe...

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Lige et tillægsspørgsmål, piger!
Jeg tog den sidste p-pille for halvanden uge siden, og er nu begyndt at tage Matas Graviditetsvitaminer i stedet.
Nu har kog godt nok været forkølet de sidste par dage og ikke helt på toppen, men kan det passe at man kan få kvalme og blive utilpas, når man stopper på p-piller?? Jeg var en af dem, der havde kvalme i to måneder, da jeg begyndte at tage dem i sin tid, så jeg tænker det måske også virker sådan den anden vej? Eller også er jeg bare ikke helt frisk endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.