Man er efter min mening skruk når man kan nikke genkendende til flere af nedestående:
* Man er parat til at babysitte for hvem som helst, helt gratis på en lørdag aften
* Man i selskab med en forælder med en baby altid siger: - Må jeg ikke holde ham/hende
* Når man frivilligt melder sig til at skifte ble på en unge, fordi den bare er så sød
* Når man bliver jaloux på alle dem der er gravide eller har små børn
* Når man finder på navne til sin baby-to-be
* Når man tjekker baby.dk lige så meget som sin facebook
* Når man synes projekt baby går for langsomt
* Når man begynder at købe graviditets-teste og æg-løsningsteste og tester før tid
* Når man -når man vågner - tjekker sin temperatur, sit sekret og fører det ind i et skema eller i hukommelsen
* Når man knuller på den helt rigtige dag, selvom man kun har semi- (måske slet ikke) lyst
* Når man synes 12 chancer på et år er alt for lidt
* Når man 2. eller 3. månede inde i mission baby overvejer fertilitetsbehandling fordi det ikke er lykkedes at blive gravid endnu
* Når man holder øje med tilbuddene på babyting i butikkerne og forholder sig til dem
* Når man køber en enkelt eller 2 ting (eller flere) til sin baby-to-be, førend man er gravid
Man kunne lave en hel tråd om det her, jeg er sikker på der er mange der kan tilføje mere til skrukhedsbarometeret!

Pøj pøj med projektet. I har den helt rigtige alder og også de rigtige rammer lyder det til. Bare klø på!
KRam MissMona