Fødselsdagsønsker til en pige der bliver 3 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

sabi1979

Leneur skriver:

Ja når jeg spørger hende hvad hun ønsker sig, siger hun en stor dukke... synes bare hun har dukker nok.
På hendes vegne har jeg så ønsket en lille ghettoblaster + musik. Vi danser og hun elsker det. Laura bøgerne. Tilskud til vinterstøvler. Lidt tøj. En rigtig lille kagerulle, så hun kan bage sine egne pizzaer. En ikeaskammel og ellers er jeg blank. Tegne og malergrej har hun lige pt nok af men tak for input.

Det lyder til at være nogle rigtig fine gaver hun får  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Frk. Himmelblå

Leneur skriver:

Ja hvad har i ønsket til jeres piger i den alder?
Synes det jeg er kommet på er lidt kedeligt, så hvad hittede hos jeres piger?

Min datter skal have en cykel nu her, når hun bliver 3  

Anmeld

27. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter skal have et Hello Kitty løbehjul. Det er virkelig hendes højeste ønske pt.
(det er ikke fødselsdagsgave men for at have hængt sutterne op på suttetræet).

Hvad med en lille støvsuger/rengøringssæt? Det har min datter, og hun er helt vild med det. Hun fejer vores gulve flere gange om dagen, og når mor ikke kigger, henter hun vand i sin spand og begynder at moppe dem

Togbaner er også nu blevet et stort hit. Vi har dem fra IKEA, som minder meget om Brio's.

Til gengæld er min datter fuldstændig ligeglad med sin dukke. Hun leger aldrig med den.

Og hvis din datter ikke allerede har et legekøkken, så vil det også være en rigtig god ide. Min datter bruger meget tid på at lave mad og kaffe

Anmeld

27. august 2012

serinasmor

hmmm 

serina ønsker sig et skateboard (om hun ved hvad det er er uvist) og et løbehjul (fås de i den str?) og rulleskøjter ( kan man få det i str 24?  

men der er heldigvis længe til jul og fødselsdag .. 

hun ønsker sig et anlæg - har vi bestemt og cder ... det gjorde hun også da hun blev 2 ... men fik det ikke

hun har RIGELIGT med legetøj

Anmeld

27. august 2012

Leneur

ESV skriver:

Herhjemme hitter perler og puslespil. Puslespil har hun rigeligt af men vi ønsker os mere til at lave perler med, hun bliver 3 i november. Ellers så tror jeg hun skal have mere udstyr til sine dukker, bla en dukke seng. Generelt elsker hun at lave kreative ting så kunne forestille mig at vi også ønsker os noget til selv at lave armbånd og halskæder. Hvide t shirts til at lave stof tryk af bla hænder..
Så tror jeg også hun ønsker sig mere tilbehør til det dukkehus hun fik i julegave sidste år som hun så småt er virkelig glad for at lege med.
Og så tror jeg heller ikke min fantasi går meget længere, tøj mangler hun i hvert fald ikke, men måske gavekort og så kan man selv købe noget på januar udsalget til hende.

Ja det dukkehus må jeg vist kigge lidt nærmere på. Puslespil og perler har hun masser af og det der med de hvide t-shirts og fingermaling, håndtryk bliver skrevet bag øret til jul, sikke da en god idé til bedsterne

Anmeld

27. august 2012

Leneur

Frk. Himmelblå skriver:

Min datter skal have en cykel nu her, når hun bliver 3  

Løbecykel har hun og hun får først en alm. cykel til næste år, for hun er en bette skid, havde nemlig tænkt på det men venter.

Anmeld

27. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina blev 3 år i marts og hun ønskede sig:

Barbiedukker

Legekøkken fra IKEA

Pustetusser

Diverse kreative ting

Legesmykker

Så er hittet ellers dukkevogn, dukkeseng, dukker, tusser, perler, puslespil mv.

Anmeld

27. august 2012

Leneur

PT skriver:

Min datter skal have et Hello Kitty løbehjul. Det er virkelig hendes højeste ønske pt.
(det er ikke fødselsdagsgave men for at have hængt sutterne op på suttetræet).

Hvad med en lille støvsuger/rengøringssæt? Det har min datter, og hun er helt vild med det. Hun fejer vores gulve flere gange om dagen, og når mor ikke kigger, henter hun vand i sin spand og begynder at moppe dem

Togbaner er også nu blevet et stort hit. Vi har dem fra IKEA, som minder meget om Brio's.

Til gengæld er min datter fuldstændig ligeglad med sin dukke. Hun leger aldrig med den.

Og hvis din datter ikke allerede har et legekøkken, så vil det også være en rigtig god ide. Min datter bruger meget tid på at lave mad og kaffe

Åh ja et løbehjul var da en god idé Legekøkken har hun og det er enten kage eller kødsovs hun laver...
Støvsuger har hun og må vist vente lidt med moppesættet, hun er vild med vand.

Anmeld

27. august 2012

Leneur

MoarHvidovre skriver:

Lina blev 3 år i marts og hun ønskede sig:

Barbiedukker

Legekøkken fra IKEA

Pustetusser

Diverse kreative ting

Legesmykker

Så er hittet ellers dukkevogn, dukkeseng, dukker, tusser, perler, puslespil mv.

Hun har arvet nogle barbiedukker men de hitter ikke hos hende endnu, pustetusser hvad er det?

Anmeld

27. august 2012

Leneur

sabi1979 skriver:

Det lyder til at være nogle rigtig fine gaver hun får  

Tak skal du have,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.