Fødselsdagsønsker til en pige der bliver 3 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.524 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Leneur

Ja hvad har i ønsket til jeres piger i den alder?
Synes det jeg er kommet på er lidt kedeligt, så hvad hittede hos jeres piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Laulund87

Min datter bliver 3 år til december og jeg har tænkt på en Brio dukkevogn og et trædukkehus med alt inventar

Anmeld

26. august 2012

Leneur

Laulund87 skriver:

Min datter bliver 3 år til december og jeg har tænkt på en Brio dukkevogn og et trædukkehus med alt inventar

Jeg ved bare at mormor give dukkevognen til jul og har du set den er på bud i bilka?...:-)
Dukkehuset er en god idé... Tak.

Anmeld

26. august 2012

Laulund87

Leneur skriver:

Jeg ved bare at mormor give dukkevognen til jul og har du set den er på bud i bilka?...:-)
Dukkehuset er en god idé... Tak.

Nej det har jeg ikke set, men kan da sige det videre til dem der giver hende gave Tak for info

Regner med at vi selv giver hende et dukkehus

Anmeld

27. august 2012

sabi1979

Min lille pige er lige blevet 3 år og hun havde selv ønsker, hun ønskede sig en barbie, en hest og en ko Hun fik så  en barbie, en pegasus hest der kan gå og sige lyde og hun fik en  hello kitty tegnesæt (som hun elsker) hun fik tøj, en cykel uden pedaler( som hun er lidt bange for , for hun er vant til alm. cykel , hun fik den af familien) my little pony, mere tøj og et hello kitty håndklæde, og et kasseapperat med lyd og en del ting til og af storsøster fik hun et stort penalhus med 2 rum fyldt med farveblyanter og tusser( hun elsker at tegne)  og hun var bare så glad og taknemlig for det hele

Anmeld

27. august 2012

MortilElias2010

Leneur skriver:

Ellers prøv at kigge på LEGEAKADEMIET.DK - der kan du søge på lærigt legetøj i forskellige aldersgrupper. Noget er billigt, andet er pebret. Men det er en fantastisk hjemmeside til inspiration! 

Anmeld

27. august 2012

Leneur

sabi1979 skriver:

Min lille pige er lige blevet 3 år og hun havde selv ønsker, hun ønskede sig en barbie, en hest og en ko Hun fik så  en barbie, en pegasus hest der kan gå og sige lyde og hun fik en  hello kitty tegnesæt (som hun elsker) hun fik tøj, en cykel uden pedaler( som hun er lidt bange for , for hun er vant til alm. cykel , hun fik den af familien) my little pony, mere tøj og et hello kitty håndklæde, og et kasseapperat med lyd og en del ting til og af storsøster fik hun et stort penalhus med 2 rum fyldt med farveblyanter og tusser( hun elsker at tegne)  og hun var bare så glad og taknemlig for det hele

Ja når jeg spørger hende hvad hun ønsker sig, siger hun en stor dukke... synes bare hun har dukker nok.
På hendes vegne har jeg så ønsket en lille ghettoblaster + musik. Vi danser og hun elsker det. Laura bøgerne. Tilskud til vinterstøvler. Lidt tøj. En rigtig lille kagerulle, så hun kan bage sine egne pizzaer. En ikeaskammel og ellers er jeg blank. Tegne og malergrej har hun lige pt nok af men tak for input.

Anmeld

27. august 2012

Leneur

MortilElias2010 skriver:

Ellers prøv at kigge på LEGEAKADEMIET.DK - der kan du søge på lærigt legetøj i forskellige aldersgrupper. Noget er billigt, andet er pebret. Men det er en fantastisk hjemmeside til inspiration! 

Det må jeg lige få kigget på....

Anmeld

27. august 2012

ESV

Leneur skriver:

Herhjemme hitter perler og puslespil. Puslespil har hun rigeligt af men vi ønsker os mere til at lave perler med, hun bliver 3 i november. Ellers så tror jeg hun skal have mere udstyr til sine dukker, bla en dukke seng. Generelt elsker hun at lave kreative ting så kunne forestille mig at vi også ønsker os noget til selv at lave armbånd og halskæder. Hvide t shirts til at lave stof tryk af bla hænder..
Så tror jeg også hun ønsker sig mere tilbehør til det dukkehus hun fik i julegave sidste år som hun så småt er virkelig glad for at lege med.
Og så tror jeg heller ikke min fantasi går meget længere, tøj mangler hun i hvert fald ikke, men måske gavekort og så kan man selv købe noget på januar udsalget til hende.

Anmeld

27. august 2012

ESV

Leneur skriver:

Det må jeg lige få kigget på....

Du kan også kigge på leika.dk de sælger både til private og institutioner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.