Er sindsyg Svimmel :/ Gør mig ret bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Anonym trådstarter

Lindi skriver:

Kan være du har for lavt blodtryk ? jeg har nemt ved at blive svimmel fordi jeg har lavt blodtryk fortiden. Men det lyder til du ikke får ilt nok til hjernen siden dine læber også reagere sådan, så ville nok ligge mig resten af dagen på divaen ell sengen og slappe.. ikk du går hen og besvimer. God bedring

tusind tak for svar

tjah har da mest brug for og lyst til at smide mig på sofaen, men er der bestemt ikke tid til idagf, med madlavning og barn i bad og pakke tasker og lave lektier osv osv osv ( i kender møllen) ... øv øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle her på baby.dk...

overskriften siger det jo, men Lørdag Morgen vågner jeg op og er totalt svimmel, og jeg mener virkelig hammer svimmel, har aldrig prøvet noget lignene, de hele drejede rundt :! og sådan var det også da jeg lagde mig på rykken for at sove igår aftes , blev ligeså svimmel...

l´nu sidder jeg så og skal lave nogle lektier, og vupti, så er jeg hammer svimmel Igen, så sidder og drikker en masse vand og spiser lidt knækbrød, det kan ikke være madmangel,for har spist brunch kl 12 til formiddag...

er der nogen der ved hvad det kan skyldes ?? .. er faktisk ret bange, for det snurre i mine hænder og læber...og det hele køre rundt...

håber på svar , om nogen har haft det sådan og hvad årsagen var ??

Knus fra Mig...

Min svimmelhed er blevet meget være og har vildt kvalme af det idag og har monster ondt i rykken,,,

så ringede til lægen og jeg får akut tid imorgen,, kunne ikke idag fordi stjerneservice kommer

lægen sagde godt det kunne være det der ballance noget i øret... så nu må jeg se...

øv hvor er det irriternde at ha det sådan,,

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Er du gravid?

Jeg har også prøvet det, dog lidt mildere tror jeg - sådan i løbet af dagen.. o_O

Hvis ikke så hold lige øje med om det kommer igen - kan være en virus på balancenerven.. og det er ikke til at spøge med.

har lige opdateret min tilstand under mit eget indlæg

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Kunne det være øresten?
Jeg havde det selv fornet halvt år siden. Var svimmel konstant, især når jeg lå på den ene side eller ryggen. Eller hvis jeg lavede for hurtige bevægelser

Jeg blev nødsaget til at gå rundt til alt i flere uger :-(

Ring til lægen og hør ad

God bedring
Mvh. Pernille

jeg har lige opdateret min tilstand under mit indlæg !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.