Er sindsyg Svimmel :/ Gør mig ret bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.034 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Anonym trådstarter

Hej alle her på baby.dk...

overskriften siger det jo, men Lørdag Morgen vågner jeg op og er totalt svimmel, og jeg mener virkelig hammer svimmel, har aldrig prøvet noget lignene, de hele drejede rundt :! og sådan var det også da jeg lagde mig på rykken for at sove igår aftes , blev ligeså svimmel...

l´nu sidder jeg så og skal lave nogle lektier, og vupti, så er jeg hammer svimmel Igen, så sidder og drikker en masse vand og spiser lidt knækbrød, det kan ikke være madmangel,for har spist brunch kl 12 til formiddag...

er der nogen der ved hvad det kan skyldes ?? .. er faktisk ret bange, for det snurre i mine hænder og læber...og det hele køre rundt...

håber på svar , om nogen har haft det sådan og hvad årsagen var ??

Knus fra Mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

wamse

Jeg vil ikke sidde og lege lomme-læge, så synes du skal ringe til vagtlægen, og fortælle om det, for mon ikke, at h*n godt lige vil se dig.

Rigtig god bedring 

Anmeld

26. august 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Hej alle her på baby.dk...

overskriften siger det jo, men Lørdag Morgen vågner jeg op og er totalt svimmel, og jeg mener virkelig hammer svimmel, har aldrig prøvet noget lignene, de hele drejede rundt :! og sådan var det også da jeg lagde mig på rykken for at sove igår aftes , blev ligeså svimmel...

l´nu sidder jeg så og skal lave nogle lektier, og vupti, så er jeg hammer svimmel Igen, så sidder og drikker en masse vand og spiser lidt knækbrød, det kan ikke være madmangel,for har spist brunch kl 12 til formiddag...

er der nogen der ved hvad det kan skyldes ?? .. er faktisk ret bange, for det snurre i mine hænder og læber...og det hele køre rundt...

håber på svar , om nogen har haft det sådan og hvad årsagen var ??

Knus fra Mig...

Er du gravid?

Jeg har også prøvet det, dog lidt mildere tror jeg - sådan i løbet af dagen.. o_O

Hvis ikke så hold lige øje med om det kommer igen - kan være en virus på balancenerven.. og det er ikke til at spøge med.

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg vil ikke sidde og lege lomme-læge, så synes du skal ringe til vagtlægen, og fortælle om det, for mon ikke, at h*n godt lige vil se dig.

Rigtig god bedring 

Tak, men min mand siger at jeg ikke behøver ringe til vagtlægen !!!

Anmeld

26. august 2012

wamse

Anonym skriver:

Altså hvis du er meget svimmel og ikke har det godt, så skal du da selvfølgelig ringe til en læge  

Det er vel også lige meget, hvad din mand mener, hvad mener du selv?

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Er du gravid?

Jeg har også prøvet det, dog lidt mildere tror jeg - sådan i løbet af dagen.. o_O

Hvis ikke så hold lige øje med om det kommer igen - kan være en virus på balancenerven.. og det er ikke til at spøge med.

Vi prøver godt nok at blive gravide, men har vi prøvet i ret mange år, men forventer først Mens på mandag d. 3 september.. så det ved jeg egentlig ikke noget om om jeg er, vil det kunne give svimmelhed hvis jeg var gravid nu ????

Har hørt om det der virus på ballancenerven, må ringe til lægen imorgen hvis jeg blir ved med at ha det sådan..

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Altså hvis du er meget svimmel og ikke har det godt, så skal du da selvfølgelig ringe til en læge  

Det er vel også lige meget, hvad din mand mener, hvad mener du selv?

Jo, det har du ret i, men han mener jeg tit er for bekymret om alt muligt.. så tænker os om det kan vente med at ringe til min egen læge imorgen

Anmeld

26. august 2012

dukke

Anonym skriver:

undskyld men det skal din mand da ikke bestemme hvis du ikke har det godt og du er bange for det synes jeg du skulle ringe til lægevagten

rigtig god bedring 

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

dukke skriver:

undskyld men det skal din mand da ikke bestemme hvis du ikke har det godt og du er bange for det synes jeg du skulle ringe til lægevagten

rigtig god bedring 

Tak skal du have

Anmeld

26. august 2012

wamse

Anonym skriver:

Jo, det har du ret i, men han mener jeg tit er for bekymret om alt muligt.. så tænker os om det kan vente med at ringe til min egen læge imorgen

Måske han bekymrer sig for lidt så 

Ej men hvis du er i ro med at vente til i morgen, så skal du selvfølgelig gøre det, men tænker bare, at det da ikke skader at høre en vagtlæge om dennes mening, men hvis du er okay med at vente, så skal du da selvfølgelig gøre det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.