Skambidt af 2-årig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Camilla..

Det er jo fuldstændig sindsygt at sådan noget kan ske.

En så lille dreng, kan sku ikke være uden opsyn - og det har han jo været siden af den anden har kunne nå at bide ham 15 GANGE

Jeg ville da aldrig nogensinden kunne lade nogen andre end mig selv ha' ansvaret for mit barn, hvis han kom hjem i den tilstand.

Stakkels lille dreng, og ikke mindst familie - så nok for en masse tillids problemer nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Clisolka

Stakkels dreng.... 

Anmeld

26. august 2012

MorDk

Pixi-pigen skriver:

Åh hvor er det dog synd for ham men samtidig bliver jeg også ENORMT bange og urolig for min egen søn. Han er dog kun 1 år, men han har det også med at bide de andre børn(og hunde) Han bider SLET SLET ikke så dybt og voldsomt, som jeg kan se på billederne!! Hans bid kalder pædagogerne for "kærligheds bid" det forkommer når han bliver glad og begejstret.... Men kan også ske når han vil have noget legetøj for sig selv.... Min søn er (hånden på hjertet) helt normal fungerende, og mangler ikke et gram kærlighed i han liv. Han er hverken udadreagerende eller noget som helst i den retning....Undskyld TS at jeg lige skifter lidt i emnet, men blev(måske uden grund) lidt bekymret

Kan godt forstå dig. Det samme har jeg tænkt. Har selv en søn som har bidt rigtig meget.... (går MEGET bedre nu)

Anmeld

26. august 2012

MorDk

BellaT skriver:

Synes artiklen er ulækker! Den er ihvertfald ikke neutral og viser tydeligt hvem den holder med. Og det er ikke ham der har bidt. For han burde smides ud af vuggestuen og det er da utroligt at han får lov at blive osv. Og ingen ved hvem der har bidt, men det er jo nok ham, der plejer at bide osv. Virkelig ulækker læsning!

Stakkels DRENGE! Og det der har godt nok gjort ONDT. Av.

ENIG!!!!

Anmeld

26. august 2012

wmillapigenw

åh stakkels dreng! har helt ondt af ham, nu bliver jeg helt bekymret for om jeg tør lade min dreng starte i en vuggestue !! :s

Anmeld

26. august 2012

Silas&Mille

Hold kæft hvor gør det ondt at se sådan nogle billeder.

Og så synes jeg det er forrygt at den årige får lov til at fortsætte i institutionen. Godt nok er det kun et barn, men der må sgu da være en straf på en eller anden måde og forældrene må da søge hjælp hvis de ikke kan overskue en ordentligt opdragelse.

Ved godt stort set alle børn kommer ind i en bide periode, men det her er jo helt vildt.

Anmeld

26. august 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Silas&Mille skriver:

Hold kæft hvor gør det ondt at se sådan nogle billeder.

Og så synes jeg det er forrygt at den årige får lov til at fortsætte i institutionen. Godt nok er det kun et barn, men der må sgu da være en straf på en eller anden måde og forældrene må da søge hjælp hvis de ikke kan overskue en ordentligt opdragelse.

Ved godt stort set alle børn kommer ind i en bide periode, men det her er jo helt vildt.

en straf til et 2 årigt barn ? Hvad tror du det hjælper?

Det er frygteligt, og der er 2 ofre her, der er jo en årsag til at drengen bider, han skal have opsyn og hjælp, og selvfølgelig skal han ikke smides ud af børnehaven, det ville da kun gøre det hele værre og flytte problemet til en anden institution.

Anmeld

26. august 2012

MorDk

2skønnebørn skriver:

en straf til et 2 årigt barn ? Hvad tror du det hjælper?

Det er frygteligt, og der er 2 ofre her, der er jo en årsag til at drengen bider, han skal have opsyn og hjælp, og selvfølgelig skal han ikke smides ud af børnehaven, det ville da kun gøre det hele værre og flytte problemet til en anden institution.

Enig!

Er selv mor til en søn som har bidt!  Og jeg kan godt overskue ham. Jeg opdrager ham. Siger fra osv. Heldigvis har vi haft et super gordt samarbejde med pædagogerne som er meget opmærksomme og omsorgsfulde...

Sys mange har tendens til at gå til "angreb" på den der bider... og giver skylden til forældrene osv.

Når folk kommer med kommentarer som at barnet bør straffes, bides igen, tvangsfjernes osv (læst på andre debatter) ja så bliver jeg sgu gal!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.