Skambidt af 2-årig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

B&J

jeg ved slet ikke hvad jeg ville ha gjord hvis min dreng kom hjem og så sådan ud den stakkels dreng må virkelig ha skreget råbt alt for det må da gøre så for bandet ondt... og det gør så ondt inde i ens hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Alexander&Lærke

Nej nej nej, hvor grimt...... Stakkel lille menneske..... hvordan kan en 2 årig komme til sådan noget, det er jo helt vildt det der...

Anmeld

25. august 2012

Moar2011

OMG ! Er rystet .. Hvordan kan dette ske..

Anmeld

25. august 2012

MorDk

Mette&Alexander skriver:

Nej nej nej, hvor grimt...... Stakkel lille menneske..... hvordan kan en 2 årig komme til sådan noget, det er jo helt vildt det der...

JA det er meget voldsomt sys jeg!

Anmeld

25. august 2012

foto på lærred

Stakkels drenge. Det er bare SÅ synd for ham.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

invitationer til dåb, collager overført på lærred, wallstickers.

Anmeld

25. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hvor er det dog bare SÅ utrolig synd  

Og den dreng der har overfaldet ham og bidt ham må da virkelig have det skidt og har brug for hjælp....Der er noget der er helt galt i den drengs liv.

Anmeld

25. august 2012

Pige2009

Janni. skriver:

Nej det er også min tankegang. Stakkels dreng. Ihh altså, håber virkelig han kommer sig over det med tiden. 

Ja, det er virkelig frygteligt!

Anmeld

25. august 2012

Mamalou

Jeg var gået amok hvis det var min søn, der kom hjem i den tilstand. Selvfølgelig ikke på barnet med på personalet. Der er virkelig sket et svigt. STAKKELS dreng 

Anmeld

25. august 2012

Pixi-pigen

Janni. skriver:

Jeg er målløs.. Hvor er personalet henne siden dette kan ske? Tror næppe offeret har været stille imens dette er foregået. Stakkels stakkels dreng. 

http://www.bt.dk/danmark/skambidt-af-to-aarig

Åh hvor er det dog synd for ham men samtidig bliver jeg også ENORMT bange og urolig for min egen søn. Han er dog kun 1 år, men han har det også med at bide de andre børn(og hunde) Han bider SLET SLET ikke så dybt og voldsomt, som jeg kan se på billederne!! Hans bid kalder pædagogerne for "kærligheds bid" det forkommer når han bliver glad og begejstret.... Men kan også ske når han vil have noget legetøj for sig selv.... Min søn er (hånden på hjertet) helt normal fungerende, og mangler ikke et gram kærlighed i han liv. Han er hverken udadreagerende eller noget som helst i den retning....Undskyld TS at jeg lige skifter lidt i emnet, men blev(måske uden grund) lidt bekymret

Anmeld

25. august 2012

BellaT

Synes artiklen er ulækker! Den er ihvertfald ikke neutral og viser tydeligt hvem den holder med. Og det er ikke ham der har bidt. For han burde smides ud af vuggestuen og det er da utroligt at han får lov at blive osv. Og ingen ved hvem der har bidt, men det er jo nok ham, der plejer at bide osv. Virkelig ulækker læsning!

Stakkels DRENGE! Og det der har godt nok gjort ONDT. Av.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.