Jeg vil ha' det... Selvom jeg ikke har brug for det :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Jaa, det kender jeg godt, når man ikke lige har andet i tankerne, så dukker det op ..

Hvor længe er det I har været igang nu?

Jamen "kun" siden april - ved godt at nogle har været i gang meget længere.

Så nogle gange får jeg da et stik af dårlig samvittighed, men omvendt kan man jo ikke styre følelserne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Jamen "kun" siden april - ved godt at nogle har været i gang meget længere.

Så nogle gange får jeg da et stik af dårlig samvittighed, men omvendt kan man jo ikke styre følelserne.

Nej, det er ikke længe..

Man kan slet ikke styre ens følelser på det punkt, så jeg kender det godt... Troede jeg var den eneste der havde det sådan.
Synes det lyder så dumt, når man er jaloux på gravide og kvinder med spædbørn.. Men kan bare ikke lade være ..

Anmeld

27. august 2012

MIWULA

Åhhh hvor kan jeg bare høre mig selv snakke før jeg var gravid havde jeg det præsis på samme måde.. Tror helt bestemt det er meget normalt..

Anmeld

28. august 2012

Stivdie

Jupiter skriver:

Ja, jeg falder så tit over så mange fine ting og en masse lækkert udstyr til baby herinde (og på andre sider), som jeg bare HELT VILDT gerne vil have!!!

Problemer er ligesom bare lige at jeg ikke engang er gravid endnu...

Jeg ved at det lyder fuldstændig tosset, men jeg tænker at jeg garanteret ville have nemmere ved at håndtere "skuffelserne" når mens kommer, hvis jeg fx har et baby værelse klar. På en eller anden måde ville jeg tænke: "Det gør ikke noget, for det KOMMER jo snart - jeg har jo alting klar, så nu kan det ikke ikke lade sig gøre!"

Årh ved godt jeg er bims, men nu faldt jeg bare lige over tre tråde herinde med lækre ting, og så skulle jeg lige lufte fjollerierne oppe i mit hoved

Jeg kan godt følge dig! Jeg er egentlig ikke så skruk endnu, men derfor ville det da være rart at alt var på plads når dagen engang kommer.
Jeg har besluttet mig for at gode "før graviditetsaktiviteter" for mig kunne være at rydde op i alle skabe og skuffer og få sorteret ud i mine ting (hvis jeg ikke har så meget skrammel er det hurtigere at lave plads til babys ting). Derudover har jeg besluttet mig for at kaste mig over små baby hobby projekter ala male små billeder, strikke huer, måske sy et lille tæppe, osv. til barselsgaver til venner og bekendte (hvis jeg kommer først, er det mine ting!!! Ellers har jeg altid lige en lille sød ting ved hånden).
Jeg tror det bliver min måde al håndtere det på.. Men det kan jeg selvfølgelig sagtens sige, jeg er jo ikke engang i gang endnu

Anmeld

28. august 2012

Jupiter

Stivdie skriver:

Jeg kan godt følge dig! Jeg er egentlig ikke så skruk endnu, men derfor ville det da være rart at alt var på plads når dagen engang kommer.
Jeg har besluttet mig for at gode "før graviditetsaktiviteter" for mig kunne være at rydde op i alle skabe og skuffer og få sorteret ud i mine ting (hvis jeg ikke har så meget skrammel er det hurtigere at lave plads til babys ting). Derudover har jeg besluttet mig for at kaste mig over små baby hobby projekter ala male små billeder, strikke huer, måske sy et lille tæppe, osv. til barselsgaver til venner og bekendte (hvis jeg kommer først, er det mine ting!!! Ellers har jeg altid lige en lille sød ting ved hånden).
Jeg tror det bliver min måde al håndtere det på.. Men det kan jeg selvfølgelig sagtens sige, jeg er jo ikke engang i gang endnu

Ja pyha, jeg har allerede tømt skabe, skuffer og hylder på baby-værelset. Jeg har tegnet og målt op, og fundet de møbler der skal være, og så har jeg jo listen over alt det udstyr vi skal købe....

Jeg maler i forvejen billeder til venner og bekendte, så det er der som sådan ikke noget nyt i. Jeg kunne selvfølgelig begynde at beholde nogle af dem, men det ville jo ikke ændre det helt store i min nuværende tilstand

Det er lidt ærgeligt at have det sådan her, jeg ville egentlig helst bare kunne lade tingene ske som de nu gør, og ikke være så praktisk, men det ligger bare i mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.