Jeg vil ha' det... Selvom jeg ikke har brug for det :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Jupiter

Ja, jeg falder så tit over så mange fine ting og en masse lækkert udstyr til baby herinde (og på andre sider), som jeg bare HELT VILDT gerne vil have!!!

Problemer er ligesom bare lige at jeg ikke engang er gravid endnu...

Jeg ved at det lyder fuldstændig tosset, men jeg tænker at jeg garanteret ville have nemmere ved at håndtere "skuffelserne" når mens kommer, hvis jeg fx har et baby værelse klar. På en eller anden måde ville jeg tænke: "Det gør ikke noget, for det KOMMER jo snart - jeg har jo alting klar, så nu kan det ikke ikke lade sig gøre!"

Årh ved godt jeg er bims, men nu faldt jeg bare lige over tre tråde herinde med lækre ting, og så skulle jeg lige lufte fjollerierne oppe i mit hoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

come2

Jupiter skriver:

Ja, jeg falder så tit over så mange fine ting og en masse lækkert udstyr til baby herinde (og på andre sider), som jeg bare HELT VILDT gerne vil have!!!

Jeg ved at det lyder fuldstændig tosset, men jeg tænker at jeg garanteret ville have nemmere ved at håndtere "skuffelserne" når mens kommer, hvis jeg fx har et baby værelse klar. På en eller anden måde ville jeg tænke: "Det gør ikke noget, for det KOMMER jo snart - jeg har jo alting klar, så nu kan det ikke ikke lade sig gøre!"

Årh ved godt jeg er bims, men nu faldt jeg bare lige over tre tråde herinde med lækre ting, og så skulle jeg lige lufte fjollerierne oppe i mit hoved

Så er vi 2

Anmeld

25. august 2012

Jupiter

come2 skriver:

Så er vi 2

Hmm, det er da i det mindste noget at man ikke er helt alene i verden

Anmeld

27. august 2012

babyonboard

Hej jupiter 

Kan rigtig godt forstå dig, sådan havde jeg det også inden jeg blev gravid med min datter, havde bare lyst til at gøre alt klar, for jeg var bare så klar til at blive mor og tænkte det måske kunne fremskynde processen lidt hvis alt var klar, og havde da også købt nogle sparke dragter og lidt, men det der holdt mig tilbage for at købe rigtig baby udstyr var også tanken om hvis jeg ikke blev gravid og så havde købt en masse baby udstyr jeg skulle til at af med igen. den skuffelse det ville være og hvor svære det ville blive at håndtere og slet ikke til at bære, så hellere utålmodig og jalox. Her tog det så også 14 mdr. før min datter valgte at vise sig på en test og var lige ved at give op tilsidst. Jeg er sikker på der også er en baby på vej til jer, de kan bare godt tage lidt tid om at dukke frem på testen. Men held og lykke med pb herfra krydser fingre for det snart sker for jer.

Anmeld

27. august 2012

Jupiter

lottepigen12 skriver:

Hej jupiter 

Kan rigtig godt forstå dig, sådan havde jeg det også inden jeg blev gravid med min datter, havde bare lyst til at gøre alt klar, for jeg var bare så klar til at blive mor og tænkte det måske kunne fremskynde processen lidt hvis alt var klar, og havde da også købt nogle sparke dragter og lidt, men det der holdt mig tilbage for at købe rigtig baby udstyr var også tanken om hvis jeg ikke blev gravid og så havde købt en masse baby udstyr jeg skulle til at af med igen. den skuffelse det ville være og hvor svære det ville blive at håndtere og slet ikke til at bære, så hellere utålmodig og jalox. Her tog det så også 14 mdr. før min datter valgte at vise sig på en test og var lige ved at give op tilsidst. Jeg er sikker på der også er en baby på vej til jer, de kan bare godt tage lidt tid om at dukke frem på testen. Men held og lykke med pb herfra krydser fingre for det snart sker for jer.

Ih tak for dit søde indlæg

Det er nemlig også det jeg overvejer - tanken om at det ikke lykkes og så at skulle skille sig af med det hele igen...

Det duer jo slet ikke, det kan jeg godt se. Tror lige så meget det var en idé om at jeg så ville få tankerne til at flyve lidt væk fra selve "baby-projektet" og lægge min posititve energi over på noget andet. Du ved, det der med at jo mere man stresser over det, jo sværere bliver det

Heldigvis kom kæresten til at lave en lille bitte åbning i mit håb om bryllup, i går morges. Så nu prøver jeg at tænke lidt over det, og håber så at han falder på knæ inden alt for længe. Så går tiden og tankerne jo med det et stykke tid

Anmeld

27. august 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Hjælper det ikke med den liste du skrev til mig om? (som jeg så også lavede)

Jeg har gemt hjemmesiderne, hvor jeg finder ting der kunne være interessante, når baby en dag melder sig i mavsen

Anmeld

27. august 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Hjælper det ikke med den liste du skrev til mig om? (som jeg så også lavede)

Jeg har gemt hjemmesiderne, hvor jeg finder ting der kunne være interessante, når baby en dag melder sig i mavsen

Hehe, jo den virkede fint i starten.

Men nu er den jo så omhyggelig og præcis som den kan blive, og jeg mangler noget andet at tage mig til i relation til baby

Anmeld

27. august 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Hehe, jo den virkede fint i starten.

Men nu er den jo så omhyggelig og præcis som den kan blive, og jeg mangler noget andet at tage mig til i relation til baby

Ja, det kan jeg godt sætte mig ind i

Jeg har faktisk ikke gjort mere i fht. baby.. Har bare beskæftiget mig med meget andet, men måske er det også fordi vi ikke er igang endnu, at jeg ikke hat tænkt så meget over det.. Har self talt dagene, men ikke tænkt så voldsomt over det i min hverdag.

Anmeld

27. august 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Ja, det kan jeg godt sætte mig ind i

Jeg har faktisk ikke gjort mere i fht. baby.. Har bare beskæftiget mig med meget andet, men måske er det også fordi vi ikke er igang endnu, at jeg ikke hat tænkt så meget over det.. Har self talt dagene, men ikke tænkt så voldsomt over det i min hverdag.

Det er også kun i mine stille stunder at jeg tænker over det...

Til gengæld så tænker jeg mere og mere på om det nu lykkes, når jeg ikke lige har andet at beskæftige mig med..

Det er super at du får tiden til at gå, så føles ventetiden ikke så lang, og det bliver garanteret også nemmere i forhold til at få det til at ske

Anmeld

27. august 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Det er også kun i mine stille stunder at jeg tænker over det...

Til gengæld så tænker jeg mere og mere på om det nu lykkes, når jeg ikke lige har andet at beskæftige mig med..

Det er super at du får tiden til at gå, så føles ventetiden ikke så lang, og det bliver garanteret også nemmere i forhold til at få det til at ske

Jaa, det kender jeg godt, når man ikke lige har andet i tankerne, så dukker det op ..

Hvor længe er det I har været igang nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.