ja men en ipad. er sku en del for dyr.
og min mening jeg ville have at mig som mor havde en ipad frem for min datter.) og selvfølig der kan jo sagtens købe en brugt men det er jeg ikke meget for at gøre!
Vi fik den som gave af mine forældre til fælles brug. Det er mest mig der benytter mig af den. Men Elias bruger den og hygger sig med den med begrænset brug da handenten mister interessen for den og laver noget andet sammen med os eller sig selv eller også når mor eller far siger det er nok for idag. Ikke altid han er enig, men det er ikke til diskussion. Vi sørger jo for at hans narrative begær bliver dækket, så vi ikke bare tager den fra ham midt i en film eller et spil, men siger at vi om så og så lang tid kommer ind og så skal den lægges væk. Det fungerer bedre end forventet. Så kan han nå at forberede sig på at nu er det ved at være slut, og så er det nemmere at gå igang med noget andet når den bliver pakket væk. Og det gælder alle ting. Giv dem besked før tid så slipper man for rigtig mange dumme situationer med tænders gnislen og udbrud. Og det er da at foretrække et glad barn i simple situationer. 
Anmeld