spillemaskiner for en 2 årig pige kan man købe det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
30 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Anonym trådstarter

heyy. jeg  har en datter som er helt vild med min mobil forbi der er børnespil aps. på og det elsker hun at spille. men kan man ikke kø'be  et eller anden som er for børn hvor der er børnespil på eller der kan købes til. eller evt kan bruges på tvet. da det er meget træls hun vil spille på min mobil hele tiden næsten men sys det er o.k engang imellem. nogen der ved om man kan få det og hun er 2 år.

nogen som ved det og det må helst ikke være for dyrt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

IT-nørd

Anonym skriver:

heyy. jeg  har en datter som er helt vild med min mobil forbi der er børnespil aps. på og det elsker hun at spille. men kan man ikke kø'be  et eller anden som er for børn hvor der er børnespil på eller der kan købes til. eller evt kan bruges på tvet. da det er meget træls hun vil spille på min mobil hele tiden næsten men sys det er o.k engang imellem. nogen der ved om man kan få det og hun er 2 år.

Det bedste er iPad, men den er ikke billig. Den er tilgengæld fremtidssikret uden risiko for at hun synes det bliver for kedeligt. 

Herhjemme har ipaden været i brug siden lillepigen var 6 måneder (hun er 14 måneder nu) og der er så mange fede apps til alle aldre

Anmeld

25. august 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Nå hun ikke er ældre, så synes jeg personligt at det er for tidligt med en iPad..

Men hva med en vsmile? Der kan man få spil til med de kendte disney figurer.. Den skal kobles til tvet oc styres med en lille joypad..

Har en til salg hvis du er intra..

Anmeld

25. august 2012

JulieE

Mine unger har en IPod touch hver. Det er dybest set et Iphone uden phone  De kan have diverse spil- apps på den og så kan ven bruges til musik, lydbølger og podcasts også 

Anmeld

25. august 2012

IT-nørd

Sirhc :) skriver:

Nå hun ikke er ældre, så synes jeg personligt at det er for tidligt med en iPad..

Men hva med en vsmile? Der kan man få spil til med de kendte disney figurer.. Den skal kobles til tvet oc styres med en lille joypad..

Har en til salg hvis du er intra..

Hvorfor er det for tidligt med en iPad? der er jo et hav af apps til de helt små. Vi startede med noget som simpelt, som Baby Rattle og nu kan Freya på 14 måneder bruge apps, hvor hun skal pege for at få ting til at bevæge sig eller sige lyde.

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

ja ok. men ved ikke rigtig med en ipad.

men hvad koster enlig sådan en vsmile fra ny og kan man købe mange forskellig spil der til eller? og hvilke aldre er den fra og hvilke alder er den til. ? og kan man få nogel spil til sådan en spillemaskine bobble spil hvor der skal være 3 eller 4 af den rigtig brikke og når man tryker på den. så forsvinder de. man kan ikke rigtig huske hvad dette spil hedder!. og eller kan man få andre spille maskiner som hun kan sidder med . uden at den skal bruges til og sættes til tvet.

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

ligesom på min egen mobil jeg har hentede apps. til børn og det er hun så glade for at spille. hvor jeg så næsten ikke kan få min mobil igen. når jeg siger at nu skal mor have sin mobil igen..

men som jeg skrev i min kommentar lige før. så ved jeg ikke om jeg skal købe sådan en ipad til hende.

og hvad kan sådan en ipad ellers. ?? Lenchick 

nu når din barn har en ipad.

Anmeld

25. august 2012

Nadia&Daniel

V-smile skulle være god i den alder. Min moster anbefaler det i hvert fald. Laura får nogle brugte til hendes fødselsdag

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

nogen der ved hvor man kan købe den.

Anmeld

25. august 2012

MissMaria

Lenchick skriver:

Det bedste er iPad, men den er ikke billig. Den er tilgengæld fremtidssikret uden risiko for at hun synes det bliver for kedeligt. 

Herhjemme har ipaden været i brug siden lillepigen var 6 måneder (hun er 14 måneder nu) og der er så mange fede apps til alle aldre

Hvilken apps ville du foreslå ? Jeg har en dreng på 15 mdr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.