Hvad syntes I om Cecilie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.348 visninger
31 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Anonym trådstarter

Undskyld anonymiteten, men navnet på vores barn er ikke officielt endnu.

Siden jeg blev gravid har vi talt om at vores pige skulle hedde Cecilie. Men nu har jeg så gået i næsten 9 mnd og tænkt på det navn. Og bliver pludselig i tvivl. Ved faktisk ikke hvorfor. Måske bebsen bare ikke ligner en Cecilie

Hvad syntes I om navnet?

Eneste ulempe jeg lige kan komme på er, at det måske ikke er så internationalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Nettemor

Synes det er et fint og super feminint..

Anmeld

25. august 2012

Troldemommi

Det er sådan et smukt navn :-)

Monica

Anmeld

25. august 2012

Faith

Kan godt li navnet Cecilie, men synes bare tit det bliver til Cille (Sille), og det navn bryder jeg mig slet ikke om.

Anmeld

25. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg elsker navnet Cecilie, det er super sødt!

Anmeld

25. august 2012

FruK

Vi overvejer Cecilie til vores. 

Såeh, jeg kan altså godt lide det. Jeg bryder mig dog heller om div forkortelser, så det skal være fordi vi vil bruge det fulde navn hver dag - ligesom med storebror.

Anmeld

25. august 2012

Camilla30

Jeg er vild med Cecilie men kender også to fantastisk søde piger der hedder det - en ulempe kan være, at pigen let kan få kælenavnet 'Sille', det bliver begge piger jeg kender i hvert fald kaldt, men det er nu også sødt efter min mening .

Anmeld

25. august 2012

TeamRocket

Synes det er fint

Anmeld

25. august 2012

Ciss

Det er nydeligt!

OG meget internationalt!

Det er helt naturligt, at man bliver i tvivl om navnevalget. Det er jo et meget vigtigt valg for ens barn. Det betyder bare, at du er dig dit ansvar bevidst, og det er godt.

Vi havde omtrent valgt navn, før vi fik vores pige, men vi ventede med at bestemme det helt endeligt og ofentliggøre det, til vi havde set hende. Vi var nemlig også lidt i tvivl, om vi nu alligevel havde det rigtige navn. Da vi så hende, var der ingen tvivl længere.

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Det er nydeligt!

OG meget internationalt!

Det er helt naturligt, at man bliver i tvivl om navnevalget. Det er jo et meget vigtigt valg for ens barn. Det betyder bare, at du er dig dit ansvar bevidst, og det er godt.

Vi havde omtrent valgt navn, før vi fik vores pige, men vi ventede med at bestemme det helt endeligt og ofentliggøre det, til vi havde set hende. Vi var nemlig også lidt i tvivl, om vi nu alligevel havde det rigtige navn. Da vi så hende, var der ingen tvivl længere.

Tak for dine ord. Håber det samme sker for os. For jeg kan jo egentlig godt lide navnet, vil bare gerne være 100 % sikker på at det er det rigtige. Og hvordan bliver man lige det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.