Har alle allerede købt vinterstøvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

IT-nørd

132319 skriver:

Godt valg, de laver bare det bedste vinterovertøj 

Ja, Ver de Terre er rigtig godt og jeg kan også godt lide deres enkle, men alligevel lækre design. Jeg havde både jakker og flyvedragter til min søn da han var lille (han er 13 nu).

Dragten jeg købte er mørk lilla med pelskant og det købte jeg af en veninde, som brugte den så lidt sidste år, at den nåede ikke at blive vasket. Derfor ved jeg, at den ikke er ødelagt pga forkert vask.

Jeg mangler dog vanter og hue, men vil ud i den fysiske butik i Aalborg, som forhandler mærket. Jeg har ledt og ledt på nettet, uden held.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Nemesis

Ja har for en gang skyld købt tidligt..netop fordi jeg de andre år har oplevet problemer med at der var udsolgt.

desuden:
Børnefødder vokser hurtigt og gerne rykvist, derfor er det vigtigt at kontrolmåle dit barns fødder regelmæssigt. Nedenfor kan du se hvor meget børns fødder i gennemsnit vokser i forhold til deres alder:
• 0-2 år vokser ca. 2 cm/år
• 2-6 år vokser ca. 1½ cm /år
• 6-11 år vokser ca. 1 cm /år

Har jeg taget udgangspunkt i denne og så er et voksetillæg på 1½ cm nok for de tager ikke det hele på en gang.

Så jeg har målt deres fødder som de er nu og lagt 1½ cm til og det er jeg helt rolig med npk skal passe hele vinteren.

:-) Sisse

Anmeld

25. august 2012

chael

Nej, jeg køber først omkring 1. Oktober.

Men helst inden børnepengene kommer for ellers er der udsolgt.

Men der først i oktober, der har jeg altid købt, med fint udvalg

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.