Har alle allerede købt vinterstøvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

LinLin

Jeg har købt ;-) deres overtøj til gerne vinter købte jeg til januarudsalget ;-) mangler huer og vanter hvis de faa ikke kan passe noget Af det fra sidste år ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

ESV

Jeg har slet ikke overvejet at købe dem endnu.. Jeg har ikke engang tænkt på overgangssko endnu..
Men hun er endnu ikke gået barfodet en vinter, så jeg når der nok!! Min sko pusher har altid rigeligt hjemme..

Anmeld

24. august 2012

raca

nej... jeg er sikre på hvis alle mødre kunne sidde sig på deres hænder og ikke fare ud og købe og lavet et indbildt vi kommer til og mangle det ellers...forså kan vi ikke få de rigtige farver/str/modeller... hvis ikke vi gør det NU.. det er jo lidt rablende og købe støvler til et barn der vokser mellem 2 og 4 str per år 3 mdr i forvejen..

så nej.. jeg kan ikke spå.. så jeg har ikke køb noget.. og jeg venter med sindsro.. og håber alle andre gør det... for så er der jo til os der venter til okt..

Anmeld

24. august 2012

132319

Jeg har købt til min datter. Jeg har endnu ikke fundet de rette til min søn.

Jeg har alle år købt i august-september og har endnu ikke oplevet at mine børn kunne passe dem og det andet vinterovertøj jeg har købt

Anmeld

24. august 2012

Clisolka

MorDk skriver:

NEJ!! Jeg vil ikke købe før tidligts midt oktober... for jeg skal ikk nyde noget af at Bassen ikke kan passe dem!  Det samme med vintertøj/flyverdragt!

Det samme her - Isabella er godt i gang med at gå en størrelse op lige pt., så jeg venter

Anmeld

24. august 2012

Moma

Nej vi har ikke. Heller ikke vintertøjet endnu. Men vi er også altid "sent ude" ifølge butikkerne - selvom vi plejer at købe i september. Men det lykkes nu altid at finde noget.

Anmeld

24. august 2012

Valle81

Her er alle børnenes garderober fuldendt tør ikke vente

Anmeld

24. august 2012

IT-nørd

Jeg venter . Hvis der er udsolgt i den lokale butik, må jeg en tur til Aalborg

Har dog købt overtøjet da flyverdrgten skulle være en Ver de Terre og den fandt jeg til en god pris. Jeg er ret sikker på, at den kommer til at passe godt.

Anmeld

24. august 2012

132319

Lenchick skriver:

Jeg venter . Hvis der er udsolgt i den lokale butik, må jeg en tur til Aalborg

Har dog købt overtøjet da flyverdrgten skulle være en Ver de Terre og den fandt jeg til en god pris. Jeg er ret sikker på, at den kommer til at passe godt.

Godt valg, de laver bare det bedste vinterovertøj 

Anmeld

24. august 2012

FruK

Nej - jeg køber som regel ikke vinterstøvler og -tøj før engang i oktober. 

Og har aldrig været ude for ikke at kunne få det jeg gerne ville have. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.