Hummel - Hvilken størrelse skal jeg købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

De3Guldklumper

Faith skriver:

Er i gang med at købe Hummel vinterjakker via nettet til mine to drenge på 2 år (de blev 2 år den 28/6).

Spørgsmålet er nu: Skal jeg købe str. 92 eller 98?.

De prøvede nogle Name it vinterjakker her den anden dag i str. 98, og de var ALT for store! Men Hummel er sommetider lidt småt.

Ved godt jeg bare kan returnere jakkerne hvis de er for små, men det ville være dejligt at købe de rigtige størrelser og slippe for at bøvle med returnering.

Begge drenge blev målt og vejet for ca 4 måneder siden. Mikkel målte 90 cm og vejede 13,2 kg. Emil var 89 cm og vejede 12,6 kg.

Hvilken størrelse ville i købe?

Uha den er kringlet for de ligger lige på vippen til at en str 92 passer nu men kan gå hen og blive for lille sidst på sæsonen..

Her er sønnike str 98 og han skal ha en 104 i hummel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

bøllen

Hummel har jo tendens til at være lille i str . Men syntes det svinger fra kollektion til kollektion.

Jeg har lige købt en brugt herinde str 104 , han bruger 98 . Håber den passer .

Syntes ofte der står på hjemmesiderne om det er alderssvarende.

Og så ville jeg tage 92 og er de lille så 98

Anmeld

24. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Faith skriver:

Nå for søren. Hvor lang er han?

Jeg ikke helt sikker men cirka 85. Hvis du har muglighed så tag dem med. Så kan de prøve i butikken. Den skal heller ikke blive for lille inden året er omme  Så det er lidt En svær balance gang.

Anmeld

24. august 2012

Faith

Pylle3 skriver:

Uha den er kringlet for de ligger lige på vippen til at en str 92 passer nu men kan gå hen og blive for lille sidst på sæsonen..

Her er sønnike str 98 og han skal ha en 104 i hummel..

Ja den er nemlig ikke helt nem

Hvor gammel er din søn? Og hvor lang er han?

Har lige trykket på "Betal" knappen på smartkids.dk og det blev til to i str. 98. Så må jeg sende dem tilbage hvis jeg vurderer de bliver for store, og så håbe på at jeg kan få dem i 92.

Anmeld

24. august 2012

De3Guldklumper

Faith skriver:

Ja den er nemlig ikke helt nem

Hvor gammel er din søn? Og hvor lang er han?

Har lige trykket på "Betal" knappen på smartkids.dk og det blev til to i str. 98. Så må jeg sende dem tilbage hvis jeg vurderer de bliver for store, og så håbe på at jeg kan få dem i 92.

han er 3,5 år og 98-100 cm høj.

Har lige været på rundtur i dag med ham og 104 er det han skal have

Anmeld

24. august 2012

Lunae

Faith skriver:

Er i gang med at købe Hummel vinterjakker via nettet til mine to drenge på 2 år (de blev 2 år den 28/6).

Spørgsmålet er nu: Skal jeg købe str. 92 eller 98?.

De prøvede nogle Name it vinterjakker her den anden dag i str. 98, og de var ALT for store! Men Hummel er sommetider lidt småt.

Ved godt jeg bare kan returnere jakkerne hvis de er for små, men det ville være dejligt at købe de rigtige størrelser og slippe for at bøvle med returnering.

Begge drenge blev målt og vejet for ca 4 måneder siden. Mikkel målte 90 cm og vejede 13,2 kg. Emil var 89 cm og vejede 12,6 kg.

Hvilken størrelse ville i købe?

92

Anmeld

24. august 2012

Muffinmus

jeg har købt den sorte hummel jakke til min søn str 110 og den er rigeligt stor...han bruger 104/110 i alt andet.Han kunne godt have fået den i str 104 igen i år..sidste år var de lidt til den lille side, men den sorte fra i år synes jeg altså ikke er lille, den med det gule og turkise:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.